Få se magen din da :-)

Mammy

Betatt av forumet
Vi er oppblåste, må fort tisse, treg mage osv grunnet graviditet. Dette syns jo utenpå. Jeg vet at ikke babyen utgjør kulen men det er jo grunnet graviditeten at vi likevel blir sånn:) Koser meg med min oppblåste mage 5+2, her er den:) Få se din da!;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1388751928475.jpg
    1388751928475.jpg
    47,7 KB · Visninger: 458
Fin mage <3
Her er min oppblåste mage, 5+5 :) Sorry skitten speil :p image.jpg
 
bilde.JPG image.jpg
Her er min, ingenting som viser enda men må jo ha et utgangspunkt ;)
Lagt inn bilde fra i adg også.
 
Last edited:
Er kommet en liten oppblåst kul, klarer ikke trekke inn magen... dette bildet er tatt 5+1... Hatt fått fort mage de to første svangerskapene.. 14 uker var det synlig med første, 11 uker med nr 2... på 5 uker stadiet er livmora på størrelse med en tennisball har jeg lest :)
 

Vedlegg

  • 1388759214583.jpg
    1388759214583.jpg
    26,7 KB · Visninger: 395
Trodde det bare var jeg som hadde begynt med magebilder alt ;)IMAG0141.jpg 5+0 :)
 
Så mange fine og oopblåste mager, hehe :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Søte dere er :) Har en del til overs fra de andre graviditetene, og en stor heng med hud som skal vekk etter denne graviditeten! så lenge d går bra. Men hiver sikkert inn magebilder når det går an å se at det er pga baby og ikke bare flesk ;)
 
Søte dere er :) Har en del til overs fra de andre graviditetene, og en stor heng med hud som skal vekk etter denne graviditeten! så lenge d går bra. Men hiver sikkert inn magebilder når det går an å se at det er pga baby og ikke bare flesk ;)


hehe, samme her, så jeg signerer K.L# ;)
 
ImageUploadedByBV Forum1388830439.091864.jpg
Min mage i dag 4+3 :) Moro med en slik tråd så vi kan se forskjellene etterhvert som magene vokser! Jeg ser ikke noe forskjell ennå, men føler meg litt oppblåst og klarer ikke trekke magen like mye inn som før! :)
 
Min oppblåste mage 6+1:p Vet at det ikke skyldes magen/babyen som vokser enda, men er jo fortsatt fordi jeg er gravid magen blir så oppblåst og hard, og ikke kan trekkes inn lengre.. Kan bli vanskelig å skjule frem til uke 12 hvis den blir noe særlig mer oppblåst fremover! Det er i tillegg en del personer som vet om min MA i oktober, siden jeg valgte å være åpen og snakke om det, så mistanken om at jeg er gravid på nytt melder seg nok ganske raskt hos en del hvis jeg dukker opp med såå oppblåst mage :p
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1388865727.076668.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1388865727.076668.jpg
    74,3 KB · Visninger: 308
Søte dere er :) Har en del til overs fra de andre graviditetene, og en stor heng med hud som skal vekk etter denne graviditeten! så lenge d går bra. Men hiver sikkert inn magebilder når det går an å se at det er pga baby og ikke bare flesk ;)
Hehe...Vet ikke om det er så mye annet enn flesk med luft under hos meg heller
:p *ler*

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Så fine babyhus=) Her blir da nok ikkje nåke før om leenge! Ser jo nesten høygravid ut allerede:rolleyes: Skikkeli oppblåst og nåken kilo ekstra som henge igjen fra førestemann!
 
Takk, det var jo hyggelige ord :)
Har spilt håndball og trent diverse styrke med vekter.
Men som jeg skrev tidligere så ser bildet bedre ut en virkeligheten
Åh, kor kjekt! Ej he også spelt aktivt handball :) e trening i morga, men ej e usikker? Bør vel vere forsiktig ift harde slag/ballslag o.l.? De bør jo kunne gå fint, men vil ikkje risikere å miste/skade :/
 
Nei er vanskelig det der. Blir veldig åpenlyst hvis en plutselig slutter føler jeg.
Spilte kamp i dag og har tenkt å spille neste helg for da skal jeg spille mot søstera mi, men så sier jeg nok stopp tror jeg :)
 
6uker synes magen ser mindre ut jeg... haha vokser vel fortere etterhvert :p uke6.jpg
 
Back
Topp