Fysio/kiropraktor

Jolanda

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Er det noen som går til fysio/kiropraktor med den lille? Hva er grunnen? Hvilke prognoser har dere fått? Synes dere at det hjelper?
 
Har vært to ganger hos kiropraktor. Var der for å sjekke etter låsninger og div. siden lille hadde så vondt i magen og det var større sjanse for låsninger pga lang fødsel og tang.

Kiropraktoren fant ingenting bortsettfra at lille hadde en favorittside (den er nå vekke). Men var veldig greit å få det sjekket syns jeg. Magevondt ser det ut som kom fra ammingen, lille svelget for mye luft virker det som. Det ble vekke når vi gikk over til flaske (pumper).
 
Ja, vi får oppfølging av fysio på hs fordi han er prematur. Hun er en dust og inkompenent så vi går også til privat kiropraktor. Hun gjør så mye mer med han og vi merker stor forskjell.
Han har blant annet favorittside og er stiv i ryggen/nakken og høyre side.
 
Vi går til kiropraktor grunnet stiv/stram nakke og rygg. Jeg synes kanskje det har blitt endring etter forrige behandling, håper ikke det er noe jeg innbiller meg eller at det er tilfeldig.
 
Vi går til fysio fordi hun lå skjevt i magen og har en veldig klar favoritt side.
Synes ikke det blir noen forandring av å være der, ser mere ut som hun bare sjekker.
Men øvelsene vi har fått, hjelper mye på å strekke henne rett :)
 
Endelig har det skjedd endringer, store endringer, og vi er snart i mål! :) Vi skal på en (forhåpentligvis) siste time i slutten av uken for å være sikre så vi ikke får tilbakefall. Jeg er så glade vi sjekket opp, det har hjulpet lille mye!
 
Back
Topp