Fullamming i 6mnd-tråden - Oppdatering

x1xNallepooh

Glad i forumet
For de som er interessert [;)]:
 
For en tid siden skrev jeg om en artikkel og et radioprogram som stilte spørsmål ved at det er det beste for de små å fullamme i 6mnd. (her er den tråden: http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=2262392&mpage=1&key=� )
 
Vi konkluderte jo med at dette var tull og tøv, men her er hvertfall en interessant artikkel av en klok dame, som argumenterer mot denne artikkelen og de spesielle meningene som kom frem der:
 
http://www.ap-norge.com/index.php?option=com_content&task=view&id=48&Itemid=1 [:)]
 
ORIGINAL: *Lilla Gumman*

Flott artikkel Nallepooh!
 
SÅÅÅ enig i det som blir sagt om disse unødvendige tingene... [:)] 
 
Nallepooh: Jeg antar at du har mange flotte artikler liggandes... har jo lest noen av de du har lagt ut her på BV, og leser med stor interesse. Hadde det ikke vært kjekt om vi ikke kunne få en tråd på TOPP her inne med linker til slike artikler og linker til ammehjelpens og flaskepostens sider.. ?
 
Synes det ville bli trist hvis de ble borte i mengden..[:)]
 
 
(psss.. var det skrift nr.2 eller 3 du sa..?[:D][:D])
 

 
Hehehe, jo større skrift jo bedre!!! [:D][:D][:D]
 
Kjempebra ide å ha en side der vi kan samle gode linker ja. Så kan man bare legge til der når man finner fine sider.
Jeg skal høre med prikken. [:)]
 
Kjempefin lesning!!!![:D]
Godt å få bekrefta det som jeg som mor allerede "vet!"[:D]
 
 
ORIGINAL: MammaIta

Kjempefin lesning!!!![:D]
Godt å få bekrefta det som jeg som mor allerede "vet!"[:D]



 

[hr]

Ja ikke sant, det ligger jo naturlig i oss om vi bare tør/husker å kjenne etter. [:)]
 
ORIGINAL: Nallepooh

ORIGINAL: MammaIta

Kjempefin lesning!!!![:D]
Godt å få bekrefta det som jeg som mor allerede "vet!"[:D]






[hr]


Ja ikke sant, det ligger jo naturlig i oss om vi bare tør/husker å kjenne etter. [:)]

 
Ja!
Morsinstinktet er utrolig sterkt![:D]
Mange ganger føler jeg det blir "overkjørt" av det moderne samfunn......[8D]
 

 
 
 
ORIGINAL: MammaIta

ORIGINAL: Nallepooh

ORIGINAL: MammaIta

Kjempefin lesning!!!![:D]
Godt å få bekrefta det som jeg som mor allerede "vet!"[:D]







[hr]



Ja ikke sant, det ligger jo naturlig i oss om vi bare tør/husker å kjenne etter. [:)]


Ja!
Morsinstinktet er utrolig sterkt![:D]
Mange ganger føler jeg det blir "overkjørt" av det moderne samfunn......[8D]





 
Det blir det i aller høyeste grad! Og det er forferdelig trist synes jeg. Som usikker førstegangs feks så er det jo ikke bare bare å stå opp "mot" hs og fortelle at man er uenig. Og vi bombarderes jo av info via forkjellige medier. Men det er så ufattelig viktig å tørre å stole på seg selv. Det hadde vært så godt for barna om alle vi mødre gjorde det, mener jeg. [:)]
 
Flott tråd!
 
Super tråd!

Etter å ha lest den artikkelen, ble jeg så full av f*** at nå skal jeg søren meg ikke støtte barnematprodusenter som driver om betaler forskere for å "produsere" de forskningsresultatene som firmaene ønsker. [:@] Det må da være direkte uforsvarlig å gi råd om amming og ernæring på bakgrunn av ønske om profitt! Nei, nå skal jeg finlese på hjemmesiden i mattråden og forberede meg på en tilværelse som kokk når Ellen blir litt eldre. [:D]
 
Back
Topp