Fryseforsøk

IVF<3

Blir kjent med forumet
Hei, mange som har erfaring med fryseforsøk?
Er så skeptisk, hatt et par tidligere hvor ingen av eggene overlever. Skal ha et igjen nå, men bare fire egg. Så tenker med engang at det er lite og at ingen overlever.

Noen med gode erfaringer og hvor mange egg hadde dere?
 
Hei sitter nå å ruger i uke 35+3. Mitt første fryseforsøk. Vi hadde fire egg som ble tint og vi fikk denne lille spiren:) aldri si aldri ønsker deg lykke til :) håper virkelig det går deres vei :)
 
Når d e fryseforsøk, har dem da flere egg å velge mellom? Hvis d e noen som ikke overlever
 
Jeg hadde første fryseforsøk i mai[emoji5] ble gravid, men mista 6+5! Blasto du har på frys?
 
Når d e fryseforsøk, har dem da flere egg å velge mellom? Hvis d e noen som ikke overlever

Til meg tok de bare opp et av gangen hvertfall, men det overlevde[emoji1303]
 
Jeg hadde første fryseforsøk i mai[emoji5] ble gravid, men mista 6+5! Blasto du har på frys?

Og det kommer jo ann på hvor mange man har på frys![emoji5]
 
jeg har ett blasto på frys. Vi må bare ha troen på at det klarer opptiningen;)
 
Ble ringt opp av klinikken idag og tre har overlevd, så nå gjenstår det bare å se om noen kommer seg til Blasto.

Hvor mange av de dere tinte opp ble til blasto?
 
Da har 2 av 4 fryste egg på dag to overlevd. De ble tint opp igår var det vel. Er så stressa. Igår var det 3 idag er det bare 2.
 
Å så fantastisk:) vet du hvordan eggkvaliteten din er?

Vet ikke noe om eggkvalitet. Men fikk ut seks egg; 5 befruktede, totalfrys hvorav 3 ble fryst (to falt fra) på dag 3 og resten er som jeg skrev:) er 37 år med amh på 6
 
Okey, det hørtes jo bra ut. Da håper jeg det går for meg og:) er så nervøs for hver dag de ringer. Vil så gjerne at det skal gå:)
 
Jeg fikk ut 21 egg, hvorav 5 stykker overlevde til blastocyst-stadiet og ble fryst. Ett ble tatt opp til opptining, og er nå gravid med dette.
 
Er gravid (16+5) med en eskimo :) Første som ble tint delte seg ikke riktig. Egg nr.2 ble satt inn og gav positivt resultat. Har 5 igjen. 4 tre-dagers og et blasto.
Masse lykke til! Krysser fingrene for positiv test :)
 
Back
Topp