Fryse ned morsmelk

EiLitaSpire

Elsker forumet
Septemberbarna 2019
Junibollene 2023
Hva kan jeg bruke ved å fryse ned morsmelk? Går det ann å bruke sånne små beger med plastfolie over eller må det være 100% tett? Isåfall, har dere noen billige tips til meg?[emoji28]
 
Hvis det ikke skal stå så lenge i fryseren vil jeg tro det går greit med plastfolie over, men hadde nok investert i beholdere med tette lokk ... Jeg har de Avent-begrene fra sist, de er veldig fine både til melk og babymat, og har helt tett lokk. Jeg har brukt dem til både yoghurt, frukt og snacks på jobb til meg selv også, så de er veldig anvendelige.
 
Hvis det ikke skal stå så lenge i fryseren vil jeg tro det går greit med plastfolie over, men hadde nok investert i beholdere med tette lokk ... Jeg har de Avent-begrene fra sist, de er veldig fine både til melk og babymat, og har helt tett lokk. Jeg har brukt dem til både yoghurt, frukt og snacks på jobb til meg selv også, så de er veldig anvendelige.

Ja de jeg holder på med nå skal bare stå noen dager, skal brukes på lørdag[emoji4] tusentakk for tips, må kjøpe noen med lokk uansett[emoji4]
 
De bør være lufttette. Men du kan f eks fryse i zip poser. Men husk at det lett kan gå hull når /mens/etter frysing.
 
Back
Topp