Frustrerte fruer

pebbles

Gift med forumet
Er det noen som har tips til hvordan man kan gå frem i EL perioden for å forøre sin partner? Vil ikke at mannen min skal føle seg som en "avels okse" disse dagene, samtidig som det er forholdsvis viktig at han deltar i akten! Ofte er vi så slitne i uka at sex ikke akkurat blir prioritert, og det å nærmest tvinge oss til sex for å lage barn blir litt slitsomt! Tar gjerne i mot kreative forslag i måneden som kommer (det var dårlig med sex i denne PP, så vi må prøve igjen neste mnd.)[&:]
 
[:)] Et tips her:
Masse stearinlys, nytt sexy undertøy, teppe på stua, massasjeolje og deilig musikk burde nok få dere i rette stemningen, masse nærhet og kroppskontakt:-)

At du overrasker han med en slik piknik burde bli suksess!!:-)) hehe
Håper det hjelper deg:-)
Roseblader utover gulvet er mogså et tips:-))

Fungerer gange bra tror jeg, utfra mine erfariger:-)) hehe
 
Hørtes ikke dumt ut. Prøvde meg på en liten vri forrige uke, da lokket jeg han med meg ut i skogen. Syntes det er befriende og litt spennende med sex i naturen nemlig. Nå har det seg sånn at jeg er veldig redd fugler, så da vi støtte på en "gjeng" med ender under akten (dette var like ved Mjøsa) snudde jeg og gikk fort hjem. Det ble dårlig med "naturopplevelser" den dagen også... Men takk for tipset, tryggere det du foreslo![;)]
 
Heisann!


Disse gutta er jo veldig visualiserte, så om du begynner tidlig på dagen ved å legge igjen en melding
på lapp eller på speilet, for så å følge opp med mail utover dagen - hvor du forteller hva du har tenkt
å gjøre med han - og hva du vil han skal gjøre med deg når dere kommer hjem, så kan det bli en vinner!
Vær spesifikk!
Tro meg - han kommer til å hive seg over deg
før du får sukket for deg [;)]
Kombiner det med tipset over her med stearinlys og dempet belysning - så blir det nok bra!
(Hm, neste så jeg må prøve dette selv, hehe.....[:D])

Lykke til da [;)]
 
[:)] Jeg måtte le litt når jeg leste det andre innlegget ditt her!! hehe
Syns jeg ser dere for meg i gang og alt og der får dupanikk.. hehe Komisk, men tipset var bra da, skikkelig romantisk og utfordrende på samme tis spør du meg:-)
 
Joa, egentlig ganske artig nå i ettertid. Men er litt sur på "Donald og vennene hans" siden de kanskje kostet meg et svangerskap?!?! Det var jo midt under EL de kom og skremte meg hjem, og gubben sto att i skogen med buksa på knea... He he, ganske festelig scenario når jeg tenker meg om.. Neste EL skal jeg gjøre som dere foreslår, med masasje og sexy undertøy. Skal skrive lapp på matpakka hans og sende et par E-mail i løpet av dagen så han vet hva han har i vente... Takk for tipsene alle sammen, godt å se slikt engasment i sommervarmen..
 
Hehe ja det var ganske festlig det som skjedde med deg, Donald er nok ikke alltid like artig nei!! haha

Men kjekt at du kunne bruke noen av rådene du fikk av oss:-))
Så håper vi at de slår an, det burde de i alle fall gjøre:-))

hvor er du fra da? gammel??

Klem:-)
 
Jeg bor på Gjøvik, en by som ligger 12 mil nord for Oslo. I alder er jeg 28 år, men føler meg ikke "så gammel"! Var forresten med mannen min på polet idag, og han ble spurt etter legitimasjon. Han er 32, så han ble MEGET stolt og ikke så rent lite viril... Så et tips til alle prøvere der ute, rundt EL tid ta med mannen deres til et sted de krever legitimasjon. Avtal med den som jobber der at de ber om leg, da blir mannen som en 18 åring igjen! [:D]
 
Hva med en dusj eller et bad sammen? Er jo alltid deilig, iallefall som vorspiel.. Er jo kanskje litt ugunstig å stå i dusjen da alle svømmerne antagelig bare faller ut. Men det e jo bare å fortsette på gulvet! Er så koselig med lyset av og kun stearinlys på badet.. [:)]

Eller så kan du jo bare vente til han er sovnet for så å voldta han hvis han ligger på rygg! Hehe! [;)]
 
Ja det var lurt! Så når barnet spør hvordan det ble unfanget sier jeg at mamma voldtok pappa. Det er ikke noe du får lov til å gjøre, men mammaer gjør som de vil! He he. Er det dette som kalles dobbeltmoral? Erfaringsvis så er ikke sex i ferskvann spes gunstig, siden vannet tørker ut skjeden. I saltvann derimot er det helt himmelsk, anbefales! [;)]
 
Hihi! [:D] Stakkars unge i så fall! Men det er jo fullt mulig hvis man er desperat nok! Hehe!
 
Hei du. Mye snasent på den nettsiden ja! Takk for tipset, skal nok bruke noe av det som står der! [:D]
 
Ser at det er flere av oss "frustrerte" fruer... he he [:D] Donald som fikk seg et gratis peep- show og diverse he he.. [:)] Kjenner meg veldig igjen i at ukene raser av gården, man er trøtt slitne, og det blir nesten et ork å ha sex.. Samboern min er litt oppgitt over all stressingen min tror jeg, men nå har jeg fått mange gode tips og forslag! Tusen takk, den siden var forresten kjempefin [:D]
 
Hei. Ser at spiren kom uten tipsene nevnt ovenfor! Gratulerer så mye! Det er som du sier, i en travel hverdag er ikke sex første prioritet. Det blir litt unaturlig for meg å "kaste meg" over gubben i EL-perioden når jeg ikke er like keen resten av måneden! Han mener også at jeg må slutte å tenke på EL og gunstige perioder, da går det sikkert lettere å bli gravid. Han har rett, men det er ikke så lett å la være å tenke på det! Ser forresten at det har kommet nye brukere til, og at det har vært mye aktivitet siste uken. Det føles som en evighet siden jeg var inne på denne siden! Gratulerer til dere som er blitt gravide, og lykke til alle prøverne! [:D]
 
Back
Topp