Fru.C's Dagbok

Hva er BO?

Så lett å være bekymra, og så veldig lite godt. Men i de aller fleste tilfellene så går det bra!
Kos deg med ferie! :)
 
Hva er BO?

Så lett å være bekymra, og så veldig lite godt. Men i de aller fleste tilfellene så går det bra!
Kos deg med ferie! :)
BO står for "blighted ovum" eller tom fostersekk på norsk. Da har utviklingen av embryo stoppet på et veldig tidlig stadie, mens alt annet fortsetter. Man vil da ha alle symptomer på svangerskap, og noen oppdager det ikke før på ul i uke 18 (hvis det er første ul) pga at livmor og alt vokser.
 
BO står for "blighted ovum" eller tom fostersekk på norsk. Da har utviklingen av embryo stoppet på et veldig tidlig stadie, mens alt annet fortsetter. Man vil da ha alle symptomer på svangerskap, og noen oppdager det ikke før på ul i uke 18 (hvis det er første ul) pga at livmor og alt vokser.

Åååh. Det må være trasig! :/
 
8+0 [emoji307]
Hatt mye murringer siste døgnet, konstante murringer, mulig det kommer av lutinus, mulig ikke..

Matlysten er litt bob-bob, er ikke kvalm eller noe, men har liksom ikke lyst på noe og så blir jeg mett med en gang.

I morgen er det TUL, gruer meg masse. Har så og si ingen tegn på graviditet, så jeg frykter at ting ikke er bra. Snodig matlyst kan jeg få til vanlig også, så tenker ikke så mye på det..
Eneste som er rart er at det ikke frister med hamburger, jeg eeeelsker nemlig hamburger [emoji23]
Kan være fordi vi har vært i sydligere strøk inntil i går, og der syns jeg burgerne smakte merkelig [emoji14]
 
Lykke tili morgen søta ❤️✨❤️
 
Tusen takk [emoji4]
Jeg gleder meg egentlig mest til det er overstått, for akkurat nå gruer jeg meg så mye [emoji14]

Tror det er veldig vanlig å få nerver når TUL nærmer seg. Jeg har vært sånn før mine to TUL hvertfall. Krysser fingrene for at alt er bra[emoji5][emoji2] Det er det nok helt sikkert også[emoji173]️
 
Lykke til i morgen! Du skal se at det går helt fint :) Venter spent på oppdatering :)
 
Masse lykke til i morgen [emoji9][emoji7]
 
Tror det er veldig vanlig å få nerver når TUL nærmer seg. Jeg har vært sånn før mine to TUL hvertfall. Krysser fingrene for at alt er bra[emoji5][emoji2] Det er det nok helt sikkert også[emoji173]️
Krysser fingrene for at det blir gledestårer i morgen [emoji4]
Lykke til i morgen! Du skal se at det går helt fint :) Venter spent på oppdatering :)
Takk [emoji4]
Oppdatering blir det uansett utfall, men håper-håper-håper på å kunne dele gode nyheter [emoji173]
Masse lykke til i morgen [emoji9][emoji7]
Tusen takk! [emoji8]
Håper på like stor lykke som du opplevde på din TUL [emoji173]
 
Masse lykke til i morgen [emoji4][emoji177]
 
8+1
I dag er det TUL [emoji1]
Har blitt mer kvalm siste tiden, og i dag brakk jeg meg flere ganger på vei til jobb...
Første dag på jobb i dag etter en uke ferie, kaffen smaker dritt og jeg stresser med å holde maska [emoji14]

En liten stund her på jobb i dag morges var det så gale at jeg vurderte å bare brøle ut til de andre på avdelingen "jeg er på tjukka og så syyykt kvalm så jeg kommer nok til å løpe på toalettet nå!"
Men så roet det seg heldigvis [emoji6] Kun menn på avdelingen min, så de hadde vel fått sjokk [emoji23][emoji23]
 
8+1
I dag er det TUL [emoji1]
Har blitt mer kvalm siste tiden, og i dag brakk jeg meg flere ganger på vei til jobb...
Første dag på jobb i dag etter en uke ferie, kaffen smaker dritt og jeg stresser med å holde maska [emoji14]

En liten stund her på jobb i dag morges var det så gale at jeg vurderte å bare brøle ut til de andre på avdelingen "jeg er på tjukka og så syyykt kvalm så jeg kommer nok til å løpe på toalettet nå!"
Men så roet det seg heldigvis [emoji6] Kun menn på avdelingen min, så de hadde vel fått sjokk [emoji23][emoji23]
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] syns jeg ser det for meg[emoji23][emoji23] Mannfolka hadde nok blitt litt satt ut da ja..
 
TUL gjennomført [emoji173]
Det lå en liten knøtt inni livmoren med et bankende hjerte, jeg er rørt og lykkelig langt inn i hjerteroten [emoji7]
Det ER faktisk en liten fremtidig baby inni meg! Helt magisk og uvirkelig [emoji1][emoji173][emoji173]

10aea756b2e6f75f33ac8907ae08d83c.jpg
 
Back
Topp