Fru.C's Dagbok

Huff ja, dette er tøft... er bare takknemlig for hver dag som går, for da er vi en dag nærmere et lite nurk i armene [emoji173]

Alle symptomer er hjertelig velkomne, for da får jeg en liten "skyll av glede" siden kroppen tydelig viser at den er gravid [emoji6]

TUL 6.juni siden vi er på ferie uken før [emoji4] Hadde vi visst at det ble atuelt med TUL den uken hadde vi ikke booket ferie da, men vi booket før jul engang, og da visste vi jo null nada om dette [emoji14] [emoji23]
Men kjærestetid i sydligere strøk skal absolutt bli godt [emoji9]
Kjærestetid blir godt[emoji177][emoji177][emoji177]

Og TUL senere betyr bare at d er mer å se[emoji11][emoji7]
Alt av symptomer er greit, gret at spira gjør seg bemerket[emoji173]
 
Kjærestetid blir godt[emoji177][emoji177][emoji177]

Og TUL senere betyr bare at d er mer å se[emoji11][emoji7]
Alt av symptomer er greit, gret at spira gjør seg bemerket[emoji173]

Håper vi får se en liten sprellende sak på TUL [emoji7] Er i så fall 8+1 da, så skal være mulig å se litt da [emoji6]
Derretter tar jeg nok ny UL i uke 11 eller 12 for å se om alt er ok.

Ikke lenge til du skal på TUL nå [emoji1]
 
Håper vi får se en liten sprellende sak på TUL [emoji7] Er i så fall 8+1 da, så skal være mulig å se litt da [emoji6]
Derretter tar jeg nok ny UL i uke 11 eller 12 for å se om alt er ok.

Ikke lenge til du skal på TUL nå [emoji1]
12 dager bare[emoji173] Helt ærlig så grugleder jeg meg [emoji85][emoji85]
 
Skjønner det [emoji6]
Men tenk så herlig å se lille [emoji7]

Sist jeg så min lille var det bare "en sirkel med 8 luftbobler inni" [emoji23]
Hehehe ja [emoji23][emoji23][emoji23] Joda det skal bli godt å se knøttet, håper bare alt er bra[emoji177]
 
Hehehe ja [emoji23][emoji23][emoji23] Joda det skal bli godt å se knøttet, håper bare alt er bra[emoji177]

Det er en skikkelig thriller for oss ivf-ere dra på tul, så skjønner du grugleder deg! Heldigvis går det som oftest bra!

Det er helt magisk se den lille, selv om den minner mer om en ailien :joyful:.
 
Det er en skikkelig thriller for oss ivf-ere dra på tul, så skjønner du grugleder deg! Heldigvis går det som oftest bra!

Det er helt magisk se den lille, selv om den minner mer om en ailien :joyful:.
Hehe vil tro det blir herlig[emoji10][emoji7] Jeg får vel ul hver uke eller annenhver fram til uke 12 ish så det skal bli godt nå [emoji177]
 
1 sa i uke 7 og 6 kjemiske tidligere så det er derfor [emoji4]

Ok, ja da skjønner jeg.

Jeg skal ha tul og be om en ekstra i uke 10 pga abort i uke 9 og 12, men jeg vil ikke ha flere enn de da før fosterdiagnostikk. ( det blir ul da og ).
Det er fordi det blir alt for stressende i min hverdag. Blir så mye borte fra jobben da.
3 uler før oul er jo mye det og, men klarer ikke å gå sånn å være usikker på om det er liv i den fasen heller. Så tar det fryktelig mye tid hvis det det er dødt som sist også...

Men nå skal vi ikke kuppe Fru C's dagbok her.....
Glemte helt av hvor vi skriver!

Fru C, du hadde så utrolig fine tester! Håper sånn at jeg kan få sånne tester om noen dager!
 
Ok, ja da skjønner jeg.

Jeg skal ha tul og be om en ekstra i uke 10 pga abort i uke 9 og 12, men jeg vil ikke ha flere enn de da før fosterdiagnostikk. ( det blir ul da og ).
Det er fordi det blir alt for stressende i min hverdag. Blir så mye borte fra jobben da.
3 uler før oul er jo mye det og, men klarer ikke å gå sånn å være usikker på om det er liv i den fasen heller. Så tar det fryktelig mye tid hvis det det er dødt som sist også...

Men nå skal vi ikke kuppe Fru C's dagbok her.....
Glemte helt av hvor vi skriver!

Fru C, du hadde så utrolig fine tester! Håper sånn at jeg kan få sånne tester om noen dager!
Ikke noe problem, driver jo å funderer på disse TUL'ene jeg også [emoji6]

Fine tester får du helt selvfølgelig! [emoji4] Jeg testet ikke før 15 dpo, så det er nok ikke så rart at streken viste godt [emoji14]
 
Ikke noe problem, driver jo å funderer på disse TUL'ene jeg også [emoji6]

Fine tester får du helt selvfølgelig! [emoji4] Jeg testet ikke før 15 dpo, så det er nok ikke så rart at streken viste godt [emoji14]

Er det lenge til din TUL?
 
Rett under 3 uker; 6 juni [emoji4]
Er 8+1 da [emoji6]

Ikke så alt for lenge til! Hos St.Olav regner de testdato for 4 uker, ikke fra befruktningsdagen. Litt rart egentlig, men det er jo ikke mange dagene i forskjell uansett, ikke mer enn det fort ville blitt ved naturlig befruktning.
 
Ikke så alt for lenge til! Hos St.Olav regner de testdato for 4 uker, ikke fra befruktningsdagen. Litt rart egentlig, men det er jo ikke mange dagene i forskjell uansett, ikke mer enn det fort ville blitt ved naturlig befruktning.
Skjønner ikke helt jeg nå... testdato for fire uker? At man uansett er 4+0 på TD..?
 
Skjønner ikke helt jeg nå... testdato for fire uker? At man uansett er 4+0 på TD..?
Ja[emoji53] de regna meg som 4+0 på testdato nå, men også den gangen jeg satt inn blastocyst [emoji13] Og de endrer til og meg på termin ved tul og oul [emoji85][emoji12] Og testdato er alltid 14 dager etter innsett uavhengig om det er 2, 3 eller 5 dagers egg...
 
Ja[emoji53] de regna meg som 4+0 på testdato nå, men også den gangen jeg satt inn blastocyst [emoji13] Og de endrer til og meg på termin ved tul og oul [emoji85][emoji12] Og testdato er alltid 14 dager etter innsett uavhengig om det er 2, 3 eller 5 dagers egg...
Jøss!
Har ikke hørt med Hausken hva de regner etter, jeg har bare tenkt i forhold til befruktning jeg [emoji14] [emoji14]

Og TD endret seg jo faktisk da de utsatte innsett... fra 9.mai til 10.mai når det ble innsett av 3-dagers istede for 2-dagers.. hmmm...

I så fall så er jeg jo 5+0 i dag istede for 5+2 [emoji32]
 
Regn etter befruktningen du[emoji4] d blir rett det, jeg gjør også det selv om St Olavs ikke gjør d.. for hadde jeg regna etter det de gjør fikk jeg pos test 8 dpo liksom[emoji23]
 
Uttak var eggløsning og dagen etter var vi dpo.. befruktningen skjedde jo på uttaksdagen så du er 5+2[emoji8]
 
Jøss!
Har ikke hørt med Hausken hva de regner etter, jeg har bare tenkt i forhold til befruktning jeg [emoji14] [emoji14]

Og TD endret seg jo faktisk da de utsatte innsett... fra 9.mai til 10.mai når det ble innsett av 3-dagers istede for 2-dagers.. hmmm...

I så fall så er jeg jo 5+0 i dag istede for 5+2 [emoji32]
Glemte å quote [emoji12]
 
Back
Topp