Fru.C's Dagbok

Er ganske skvist her også til tider [emoji28]
Skal til Sverige om 3 uker, hadde håpt å kunne vente med å kjøpe inn noe til da. Menmen, får se hvordan det går. Måtte kneppe opp buksa i bilen i går, pressa sånn på magen. Samboer mener bestemt at jeg snart må krype til korset å handle inn [emoji23]
Håper formen din er fin [emoji254]

Jeg drev lenge med kneppe-opp-metoden [emoji6] Så du klarer kanskje å drøye tre uker [emoji4] Jeg krøp til korset og kjøpte når magen streika og jeg måtte begynne å åpne buksa i det øyeblikket jeg satte meg ned på jobb om morgenene [emoji23][emoji23]

Formen min er veldig bra faktisk [emoji4] Er bare eksplosiv [emoji23]

Håper formen din også er bra [emoji253]
 
Vært på andre svangerskapskontroll i dag, fikk tatt blodprøvene som må tas etter uke 12 [emoji4]
Og ikke minst, jeg fikk høre hjertelyden [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
Så herlig å få høre hjertelyden[emoji7][emoji7]
 
Vært på andre svangerskapskontroll i dag, fikk tatt blodprøvene som må tas etter uke 12 [emoji4]
Og ikke minst, jeg fikk høre hjertelyden [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]

Verdens beste lyd ❤️
 
Vært på andre svangerskapskontroll i dag, fikk tatt blodprøvene som må tas etter uke 12 [emoji4]
Og ikke minst, jeg fikk høre hjertelyden [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
Så godt å få høre hjertet!:love017
 
Jeg drev lenge med kneppe-opp-metoden [emoji6] Så du klarer kanskje å drøye tre uker [emoji4] Jeg krøp til korset og kjøpte når magen streika og jeg måtte begynne å åpne buksa i det øyeblikket jeg satte meg ned på jobb om morgenene [emoji23][emoji23]

Formen min er veldig bra faktisk [emoji4] Er bare eksplosiv [emoji23]

Håper formen din også er bra [emoji253]

Foreløpig går det jo veldig greit her, bruker mye kjole på jobb nå når sommeren endelig har kommet til vestlandet :D
Formen min er også veldig fin. Litt kvalm til tider, spesielt på morgenen og hvis jeg blir for sulten.
Er også ganske eksplosiv om dagene, legesekretæren fikk høre det i går :rolleyes:

Så deilig at du fikk høre hjertet i går :Heartred
 
Så herlig å få høre hjertelyden[emoji7][emoji7]
Jaa [emoji7][emoji173]
Verdens beste lyd [emoji173]️
Absolutt [emoji173][emoji173]
Så godt å få høre hjertet!:love017
Ja [emoji7]

Foreløpig går det jo veldig greit her, bruker mye kjole på jobb nå når sommeren endelig har kommet til vestlandet :D
Formen min er også veldig fin. Litt kvalm til tider, spesielt på morgenen og hvis jeg blir for sulten.
Er også ganske eksplosiv om dagene, legesekretæren fikk høre det i går :rolleyes:

Så deilig at du fikk høre hjertet i går [emoji813]red
Eksplosiv må det være lov til å være [emoji23]

Hjertelyden var helt fantastisk [emoji7][emoji7]
 
15+0 [emoji307]
Ny uke [emoji7]

Nå er det bare drøye tre uker til OUL, og fy som jeg gleder meg! [emoji1]

Magen fungerer så og si som normalt igjen, så det som kunne se ut som en baby-bump er nå borte... men jeg kan i alle fall kjenne livmoren nederst i magen nå, så det er vel greit [emoji4]
 
15+0 [emoji307]
Ny uke [emoji7]

Nå er det bare drøye tre uker til OUL, og fy som jeg gleder meg! [emoji1]

Magen fungerer så og si som normalt igjen, så det som kunne se ut som en baby-bump er nå borte... men jeg kan i alle fall kjenne livmoren nederst i magen nå, så det er vel greit [emoji4]
Hurra for ny uke [emoji175][emoji175][emoji175][emoji175] Snart oul[emoji7] Så bra at magen fungerer igjen, er ubehagelig når den streiker[emoji4]
 
Hurra for 15!! :smiley-bounce012
 
Gratulerer med ny uke!! :D
 
Takk [emoji4] Ja det er greit når magen fungerer altså [emoji23] Men var nå litt gøy med kul på magen også [emoji6][emoji23]

Jaa [emoji1]

Takk [emoji4]
Snart kommer det skikkelig babykul[emoji7][emoji7] Jeg er så veldig kort og kort u ryggen så her har magen poppa ut[emoji87][emoji87]
 
Snart kommer det skikkelig babykul[emoji7][emoji7] Jeg er så veldig kort og kort u ryggen så her har magen poppa ut[emoji87][emoji87]
Satser på at jeg har synlig mage om et par måneder [emoji4] Regner ikke med at det skjer noe innen såpass tid, for magen er virkelig heeeelt flat ennå... jaja, har en liten wienerpølse-valk da, men den var der før også [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Satser på at jeg har synlig mage om et par måneder [emoji4] Regner ikke med at det skjer noe innen såpass tid, for magen er virkelig heeeelt flat ennå... jaja, har en liten wienerpølse-valk da, men den var der før også [emoji23][emoji23][emoji23]
Kulen kommer tidsnok skal du se.
Jeg sliter med den store kulen jeg har fått. Kommer liksom ikke inntil tastaturet :p:p:p og verre skal det bli.
 
Ny uke! [emoji1]
Og nå har magen plutselig poppet ut [emoji23]
Kan fremdeles trekke den inn til rimelig flat, men min "normal-posisjons-mage" er nå med kul [emoji6]

41b86fd3cf2da8b43d72130453bc2e35.jpg
 
Ny uke! [emoji1]
Og nå har magen plutselig poppet ut [emoji23]
Kan fremdeles trekke den inn til rimelig flat, men min "normal-posisjons-mage" er nå med kul [emoji6]

41b86fd3cf2da8b43d72130453bc2e35.jpg

Grattis med 16 uker og poppet mage ❤️
 
Hurra for ny uke snupp[emoji10][emoji175] Snart blir det skikkelig babymage [emoji7][emoji7]
 
Back
Topp