Fru.C's Dagbok

Fru.C

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Endelig har vi også fått positive tester! [emoji1]

Vi har vært prøvere i 2 år, ingen "feil" funnet på noen av oss, men nå i april tok vi likevel steget inn i IVF-verden og en liten fighter ble satt tilbake i magen min! [emoji7]

Vi utførte IVF hos klinikk Hausken i Haugesund siden vi ikke hadde tålmodighet til å vente på det offentlige [emoji6] Dette basert på at jeg nå har blitt 30 år og mannen 32, og spesielt jeg har følt på at tiden har rent fra meg..

Mannen har et barn fra før som går på barneskole, så vi gleder oss stort til å komme til mer "trygge tider" av svangerskapet slik at vi kan fortelle den gledelige nyheten [emoji173]

Testene før jeg turte å opprette denne dagboken:
4+1, 15 dpo (første test, morgen):
980e09f5c6b90ba801033c9589bec457.jpg

4+2, 16 dpo morgen øverst (15 dpo ettermiddag nederst):
f8d42704e438922b35848274e899b0e7.jpg

4+5 morgen:
5218ca505a3ecffd7c6c3fcf13c76b23.jpg
 
Der var dagboka ja[emoji177][emoji177] Hurra [emoji173]
 
Skummelt!! ;)

Men må ha troa på lille fighteren i magen [emoji170][emoji172][emoji169][emoji171]
Vet, d er skikkelig skummelt[emoji172][emoji170][emoji173] Men vi har terminspirer vi nå[emoji177][emoji177][emoji11]
 
Endelig har vi også fått positive tester! [emoji1]

Vi har vært prøvere i 2 år, ingen "feil" funnet på noen av oss, men nå i april tok vi likevel steget inn i IVF-verden og en liten fighter ble satt tilbake i magen min! [emoji7]

Vi utførte IVF hos klinikk Hausken i Haugesund siden vi ikke hadde tålmodighet til å vente på det offentlige [emoji6] Dette basert på at jeg nå har blitt 30 år og mannen 32, og spesielt jeg har følt på at tiden har rent fra meg..

Mannen har et barn fra før som går på barneskole, så vi gleder oss stort til å komme til mer "trygge tider" av svangerskapet slik at vi kan fortelle den gledelige nyheten [emoji173]

Testene før jeg turte å opprette denne dagboken:
4+1, 15 dpo (første test, morgen):
980e09f5c6b90ba801033c9589bec457.jpg

4+2, 16 dpo morgen øverst (15 dpo ettermiddag nederst):
f8d42704e438922b35848274e899b0e7.jpg

4+5 morgen:
5218ca505a3ecffd7c6c3fcf13c76b23.jpg
Kjempe sterke og fine tester! Så kjekt å se! :)
 
Takk [emoji177]
Håper det betyr at lille fighter har tenkt å bli værende helt til januar [emoji7]
Det er jeg sikker på!! :) Må jo være meningen siden den er så sterk :)
 
5+0 [emoji307]
Klarer ikke helt å tro at jeg er gravid, og frykten for at det ikke skal vare er stor.

Formen er helt topp, så merker lite til det som foregår inni kroppen.

Mentalt merker jeg det veldig godt [emoji23]
 
5+0 [emoji307]
Klarer ikke helt å tro at jeg er gravid, og frykten for at det ikke skal vare er stor.

Formen er helt topp, så merker lite til det som foregår inni kroppen.

Mentalt merker jeg det veldig godt [emoji23]
Så herlig at formen er topp [emoji177][emoji177] Idag er du over kjemisk grensen også, så nå blir det terminspire [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Så herlig at formen er topp [emoji177][emoji177] Idag er du over kjemisk grensen også, så nå blir det terminspire [emoji173][emoji173][emoji173]
Har ikke testet, men siden jeg ikke blør så satser jeg på at alt er i orden [emoji7]

Vil så gjerne bli værende her i januar med deg vettu! [emoji6][emoji173]
 
Har ikke testet, men siden jeg ikke blør så satser jeg på at alt er i orden [emoji7]

Vil så gjerne bli værende her i januar med deg vettu! [emoji6][emoji173]
Du blir nok her ja[emoji173] terminspire dette vettu[emoji177] tenker jeg er ferdig m testingen jeg også[emoji16][emoji108]
 
Last edited:
God 17. Mai til deg[emoji11] Håper formen er grei og at du får en fin dag[emoji173]
 
5+2
Er så redd for å oppleve SA eller MA så jeg klarer ikke glede meg skikkelig. Er selvfølgelig uendelig glad for lille som vokser inni der, men jeg er så redd for å miste at jeg merker jeg distanserer meg litt fra det hele.
Kommer nok ikke til å si noe til noen før vi er langt forbi 12 uker.

Symptomer:
*økende ømhet i brystene (vondt å snu seg i sengen, vondt dersom noe er borti)
*tidvis kløende brystvorter
*tydelige blodårer på brystene
*hardere bryster
*tidvise murringer (varierende styrke)
*strekk i livmor-området når jeg reiser meg brått
*holdt på å svime av når jeg reiste meg for raskt (kanskje?) i dag
*trøtt
 
5+2
Er så redd for å oppleve SA eller MA så jeg klarer ikke glede meg skikkelig. Er selvfølgelig uendelig glad for lille som vokser inni der, men jeg er så redd for å miste at jeg merker jeg distanserer meg litt fra det hele.
Kommer nok ikke til å si noe til noen før vi er langt forbi 12 uker.

Symptomer:
*økende ømhet i brystene (vondt å snu seg i sengen, vondt dersom noe er borti)
*tidvis kløende brystvorter
*tydelige blodårer på brystene
*hardere bryster
*tidvise murringer (varierende styrke)
*strekk i livmor-området når jeg reiser meg brått
*holdt på å svime av når jeg reiste meg for raskt (kanskje?) i dag
*trøtt
Skjønner godt frykten din, disse første uke er tøffe[emoji177][emoji177] Fine symptomer du har da snupp[emoji173][emoji7]

Det at du ble svimmel er ganske vanlig, du reiste deg nok litt før raskt og fikk litt blodtrykksfall bare. Får ofte det samme selv når jeg reiser meg opp raskt[emoji13]

Har du fått time til TUL?[emoji173]
 
Skjønner godt frykten din, disse første uke er tøffe[emoji177][emoji177] Fine symptomer du har da snupp[emoji173][emoji7]

Det at du ble svimmel er ganske vanlig, du reiste deg nok litt før raskt og fikk litt blodtrykksfall bare. Får ofte det samme selv når jeg reiser meg opp raskt[emoji13]

Har du fått time til TUL?[emoji173]

Huff ja, dette er tøft... er bare takknemlig for hver dag som går, for da er vi en dag nærmere et lite nurk i armene [emoji173]

Alle symptomer er hjertelig velkomne, for da får jeg en liten "skyll av glede" siden kroppen tydelig viser at den er gravid [emoji6]

TUL 6.juni siden vi er på ferie uken før [emoji4] Hadde vi visst at det ble atuelt med TUL den uken hadde vi ikke booket ferie da, men vi booket før jul engang, og da visste vi jo null nada om dette [emoji14] [emoji23]
Men kjærestetid i sydligere strøk skal absolutt bli godt [emoji9]
 
Back
Topp