frk_perle's vei til ønskebarnet ❤️

Hvordan går det med deg?

Hei Avocado :) Takk som spør! Det går fint med meg, det har vært godt med en styrkepause fra IVF-kjøret, og jeg har vært veldig offline fra forum den siste tiden (men ikke offline fra tankene) ;) Nå er vi snart i gang med 1 forsøk i det offentlige, er både spent og ikke spent på samme tid. Mange tanker og følelser i sving, men underbevisstheten prøver å fortrenge mye som skal skje (eller ikke skje)

Jeg har såvidt fått med meg at du har hatt noen tøffe måneder i det siste og venter på hysteroskopi. Jeg håper inderlig at de finner noe som kan fikses lett og at det er løsningen for deg ❤️ Det fortjener du!
Skal inn og lese dagboka di litt bedre:)
 
På tide å blåse støv av dagboka, kanskje?:)

De siste månedene har vi hatt en pause fra alt som har hatt med IVF og gjøre. Det har vært godt, selv om tankekjøret og følelsene ikke har hatt særlig pause. Man kan ikke sette babydrømmen på pause når ønsket er så stort ❤️

Jeg har nådd vektmålet som legene på sykehuset anbefalte meg.
(Totalt har jeg gått ned 21 kilo på 1 1/2 år. Jeg har gjort det i mitt tempo, sakte men sikkert) Så jeg er ganske stolt av meg selv :)

Så nå har vi fått klarsignal fra sykehuset, og skal i gang med 1 offentlige forsøk straks. Alt avhenger av om mensen kommer i løpet av denne uken. Hvis ikke krasjer det med påsken.

Litt blandede følelser til å gå i gang igjen. På en måte er det godt, på en annen måte skummelt:p
 
Hei Avocado :) Takk som spør! Det går fint med meg, det har vært godt med en styrkepause fra IVF-kjøret, og jeg har vært veldig offline fra forum den siste tiden (men ikke offline fra tankene) ;) Nå er vi snart i gang med 1 forsøk i det offentlige, er både spent og ikke spent på samme tid. Mange tanker og følelser i sving, men underbevisstheten prøver å fortrenge mye som skal skje (eller ikke skje)

Jeg har såvidt fått med meg at du har hatt noen tøffe måneder i det siste og venter på hysteroskopi. Jeg håper inderlig at de finner noe som kan fikses lett og at det er løsningen for deg ❤️ Det fortjener du!
Skal inn og lese dagboka di litt bedre:)

Så deilig med en god pause! :)
Kjenner selv at pause har vært godt for meg også selv om den har vært ufrivillig. Ikke så tung i tankene når vi uansett må vente og deilig å kunne leve litt også ;)

Så spennende med nytt forsøk på trappende! :D
Håper så inderlig at det blir din tur nå! Hvilket regime blir det?

Heier på deg! ❤
 
Og så flink du har vært med vekta!!! Bravo!! :D
 
Så deilig med en god pause! :)
Kjenner selv at pause har vært godt for meg også selv om den har vært ufrivillig. Ikke så tung i tankene når vi uansett må vente og deilig å kunne leve litt også ;)

Så spennende med nytt forsøk på trappende! :D
Håper så inderlig at det blir din tur nå! Hvilket regime blir det?

Heier på deg! ❤

Og så flink du har vært med vekta!!! Bravo!! :D

Tusen takk:D Kommer nok til å fortsette med vektnedgang helt til spira sitter! :D

Tror det er godt for kropp og sjel og samlivet med en pause i ny og ne (selv om det er ufrivillig) :)

Kort regime med Menopur 187,5 er planen. Merker jeg er skeptisk, for jeg brukte Menopur i det forsøket der ingen ble befruktet. Men får prøve å holde mulighetene åpne, alle forsøk er jo forskjellige:)

I like måte! Det er ingen jeg unner mer å bli gravid enn oss ufrivillig barnløse ❤️
 
Fikk tlf fra sykehuset i dag om at mensen måtte komme innen torsdag denne uken for å rekke et forsøk før påske. Kjenner jeg kroppen min rett, kommer den sikker ikke før i helgen:p
Kom igjen nå, tante rød:smiley-angry007
 
Fy flate så imponerende jobb du har gjort med vekta!! [emoji3]
Gleder meg til å følge deg videre i forsøk nå og heier på at du får masse flotte egg og at gullegget fester seg på første forsøk.
Kjip beskjed å få angående mensen... er jo sååå typisk om den er treig da... men da slipper du hvertfall hormoner i påsken (hvis man skal se positivt på det) [emoji171] Men håper selvsagt den kommer før torsdagen [emoji847]
 
Fy flate så imponerende jobb du har gjort med vekta!! [emoji3]
Gleder meg til å følge deg videre i forsøk nå og heier på at du får masse flotte egg og at gullegget fester seg på første forsøk.
Kjip beskjed å få angående mensen... er jo sååå typisk om den er treig da... men da slipper du hvertfall hormoner i påsken (hvis man skal se positivt på det) [emoji171] Men håper selvsagt den kommer før torsdagen [emoji847]

Tusen takk Bubbly :D
Har alltid slitt med å gå ned i vekt, og PCOS'en har ikke gjort det lettere. Så jeg er så glad for at jeg har klart dette :)

Det har du rett i, selv om man aller helst bare vil komme i gang. Tanta kommer når hun kommer:wtf:

Gleder meg til å følge deg videre også, så spent på de neste dagene for deg nå:)❤️
 
Da har tanta reist for denne gang. Hadde den kommet en dag tidligere hadde vi rukket forsøk før påsken :p Jaja, ved neste mens er vi i gang og da er det heldigvis ingen ferier/helligdager som kan komme i veien :D
 
Da har tanta reist for denne gang. Hadde den kommet en dag tidligere hadde vi rukket forsøk før påsken :p Jaja, ved neste mens er vi i gang og da er det heldigvis ingen ferier/helligdager som kan komme i veien :D

Pokkers uflaks... jaja, blir gode på å vente pent i dette gamet :p
 
Jeg vet ikke hva som skjer nå, jeg er bare superforvirret..
Vi skal egentlig gå i gang med nytt forsøk i denne syklusen. Mensen er noen dager (mellom 2 og 4) forsinket nå, noe jeg er vant til siden jeg har PCOS. Jeg har hatt mensmurringer i noen dager og tenkt hele tiden at mensen snart er på vei.
Jeg bestemte meg for å ta en graviditetstest, slik at jeg kunne si til klinikken at jeg hadde tatt test og at mensen er forsinket..så jeg ikke mister plassen.

Og så viser testen dette
e3e1d2f8850163e6c72fb4bda4219e78.jpg


Det må vel være feil på denne testen her? Får ikke tatt nye før i kveld..
 
Jeg vet ikke hva som skjer nå, jeg er bare superforvirret..
Vi skal egentlig gå i gang med nytt forsøk i denne syklusen. Mensen er noen dager (mellom 2 og 4) forsinket nå, noe jeg er vant til siden jeg har PCOS. Jeg har hatt mensmurringer i noen dager og tenkt hele tiden at mensen snart er på vei.
Jeg bestemte meg for å ta en graviditetstest, slik at jeg kunne si til klinikken at jeg hadde tatt test og at mensen er forsinket..så jeg ikke mister plassen.

Og så viser testen dette
e3e1d2f8850163e6c72fb4bda4219e78.jpg


Det må vel være feil på denne testen her? Får ikke tatt nye før i kveld..
Den ser jo positiv ut! [emoji1]
 
Så spennende [emoji7][emoji6] Ser pos ut den testen der jo[emoji169] Ventespire på deg [emoji7]
 
Den ser jo positiv ut! [emoji1]

Så spennende [emoji7][emoji6] Ser pos ut den testen der jo[emoji169] Ventespire på deg [emoji7]

Åå, så godt det er flere som ser streken:)❤️ Nå kommer jeg ikke til å fungere på jobb:D Det kan jo umulig være sant, når jeg har pcos og mannen nedsatt sædkvalitet..har aldri før sett snurten av en positiv test. Jeg tør ikke å tenke noe annet enn at testen er feil..
 
Gratulerer! Helt klart en strek! [emoji3] Du er gravid [emoji176]
 
Back
Topp