Frk1991 dagbok - Vegen mot en liten spire

17+6 [emoji173] 1,5 dage til OUL

Om 1,5 døgn så er på (eller eventuelt ferdig med) ultralyd. Det er så SYKT å tenke på... Om 36 t så får vi møte lillegull igjen, forhåpentligvis få gode nyheter på at alt ser bra ut, og som en bonus får vi vite om det er en prins eller en prinsesse! Jeg har jo alltid hatt en sterk følelse på gutt, men blir glad uansett hva det blir.

Her ser det ut som mannen endelig har tatt til vett [emoji173] Fått utsatt et oppdrag noen timer så han kan dra dit etter OUL. Han virker også mer gira en tidligere, spesielt på hvilken kjønn vi venter.

I dag brukte vi kanskje en time på å diskutere navn, og har kortet ned listen min jeg hadde fra før ganske godt, samt lagt til et par. Foreløpig har vi 11 guttenavn og 9 jentenavn, men er vel egentlig bare et av hver vi begge liker veldig godt :)

Hva tror/tipper du jeg får? Jente eller gutt? :D

Gutt: |
Jente: |

Håper den siste tiden som gjenstår flyr av sted [emoji173]
Så bra å høre at han har tenkt seg om! [emoji1][emoji173] Det vil han ikke angre på.
Jeg tror jo du også venter gutt, MEN... Nå er det så utrolig mange som venter gutt i gruppa har, så rent statistisk gruppevis så "burde" du nå vente jente [emoji16] Men så er det jo ikke sånn statistikk fungerer. Jeg har tro på magefølelsen din jeg!

Ikke lenge igjen nå! Gleder meg veldig til å høre i morra!
 
Så bra at han blir med! Gjør han lurt i..!
Slår et slag for magefølelsen og sier gutt på deg. Magefølelsen tør jeg ikke kimse med når den stemmer SÅ godt for meg.

Masse lykke til i morgen [emoji173]️
 
Så bra å høre at han har tenkt seg om! [emoji1][emoji173] Det vil han ikke angre på.
Jeg tror jo du også venter gutt, MEN... Nå er det så utrolig mange som venter gutt i gruppa har, så rent statistisk gruppevis så "burde" du nå vente jente [emoji16] Men så er det jo ikke sånn statistikk fungerer. Jeg har tro på magefølelsen din jeg!

Ikke lenge igjen nå! Gleder meg veldig til å høre i morra!

Ja var veldig mye gutt i gruppa! Blir spennende å se :eek: Er mindre enn 24 t til, det er så sykt. Kjenner det er deilig at jeg har tatt dagen fri :D

Så bra at han blir med! Gjør han lurt i..!
Slår et slag for magefølelsen og sier gutt på deg. Magefølelsen tør jeg ikke kimse med når den stemmer SÅ godt for meg.

Masse lykke til i morgen [emoji173]️
Ja, tror ikke han vil angre! Ååh, dør av spenning jo nætmere jeg kommer! Takk ❤
 
I moooorgen er dagen [emoji173][emoji170][emoji172][emoji169][emoji171] Ønsker dere en veldig flott opplevelse!
 
Åååh, hvordan har det gått?[emoji173]️[emoji173]️
 
Åååh, hvordan har det gått?[emoji173]️[emoji173]️

Sjenert liten bøllefrø som lå vanskelig til! Sitter å spiser litt sjokolade og drikker litt cola, og skal inn igjen kl 9.30.

Her ligger lillegull og leker med tåa si for en fantastisk opplevelse ❤ Alt ser bra ut så langt :)

IMG_20170317_085056.png
 
Sjenert liten bøllefrø som lå vanskelig til! Sitter å spiser litt sjokolade og drikker litt cola, og skal inn igjen kl 9.30.

Her ligger lillegull og leker med tåa si for en fantastisk opplevelse [emoji173] Alt ser bra ut så langt :)

Vis vedlegget 220899

Ååh, så herlig[emoji7]
Tenk at du får sett enda mer i dag. Det er virkelig fantastisk!
 
18+4 ❤

Ble satt frem 3 dager, så nå er den nye terminen 16.august. Er da 1 dag etter menstermin, en dag før ELtermin og 3 dager før TULtermin :hilarious:

Lille bøllefrø lå veldig kronglete til, og var vanskelig å få gode bilder og få tatt alle målene. Fikk først dette bildet, av at lillegull leker med tåa si ❤IMG_20170317_085056.png

Vi måtte komme tilbake på nytt for å få fastsatt termin, sjekket rygg og nyrer og finne ut av kjønnet. 3 kvarter senere etter å ha spist litt sjokolade og drukket litt cola prøvde vi igjen.

Da hadde bøllefrø snudd seg, og de fikk tatt de siste målene, men lå fortsatt så kronglete til at det ble dårlig med bilder! Til slutt fikk vi da vite at vi venter ei lita sjenert frøken :dummy1:

IMG_20170317_105205.png

Må gjennom en omstillingsprosess i hodet mitt, men for meg er absolutt det viktigste at jenta er friskt ❤ Kjønn er uvesentlig :)
 
18+4 ❤

Ble satt frem 3 dager, så nå er den nye terminen 16.august. Er da 1 dag etter menstermin, en dag før ELtermin og 3 dager før TULtermin :hilarious:

Lille bøllefrø lå veldig kronglete til, og var vanskelig å få gode bilder og få tatt alle målene. Fikk først dette bildet, av at lillegull leker med tåa si ❤Vis vedlegget 220902

Vi måtte komme tilbake på nytt for å få fastsatt termin, sjekket rygg og nyrer og finne ut av kjønnet. 3 kvarter senere etter å ha spist litt sjokolade og drukket litt cola prøvde vi igjen.

Da hadde bøllefrø snudd seg, og de fikk tatt de siste målene, men lå fortsatt så kronglete til at det ble dårlig med bilder! Til slutt fikk vi da vite at vi venter ei lita sjenert frøken :dummy1:

Vis vedlegget 220904

Må gjennom en omstillingsprosess i hodet mitt, men for meg er absolutt det viktigste at jenta er friskt ❤ Kjønn er uvesentlig :)
Hurra!! Gratulerer med strålende OUL, og ei lita jente i magen :D
 
18+4 ❤

Ble satt frem 3 dager, så nå er den nye terminen 16.august. Er da 1 dag etter menstermin, en dag før ELtermin og 3 dager før TULtermin :hilarious:

Lille bøllefrø lå veldig kronglete til, og var vanskelig å få gode bilder og få tatt alle målene. Fikk først dette bildet, av at lillegull leker med tåa si ❤Vis vedlegget 220902

Vi måtte komme tilbake på nytt for å få fastsatt termin, sjekket rygg og nyrer og finne ut av kjønnet. 3 kvarter senere etter å ha spist litt sjokolade og drukket litt cola prøvde vi igjen.

Da hadde bøllefrø snudd seg, og de fikk tatt de siste målene, men lå fortsatt så kronglete til at det ble dårlig med bilder! Til slutt fikk vi da vite at vi venter ei lita sjenert frøken :dummy1:

Vis vedlegget 220904

Må gjennom en omstillingsprosess i hodet mitt, men for meg er absolutt det viktigste at jenta er friskt ❤ Kjønn er uvesentlig :)

Åh, så søt ❤ Så godt at alt ser bra ut :)
 
Gratulerer med ei lita jente :)
 
Ååh, så koselig [emoji173]️
Gøy når de gjemmer seg, tullebabyene [emoji14] Min liker visst å klemme seg helt inntil morkaken [emoji28] men fikk heldigvis sett alt vi skulle på ultralyd. Herlig med jente!
Gratulerer så mye med fin oul!
 
Hurra!! Gratulerer med strålende OUL, og ei lita jente i magen :D
Åh, så søt ❤ Så godt at alt ser bra ut :)
Ååh så koselig!! Gratulerer med ei lita prinsesse[emoji7][emoji7][emoji7]
Gratulerer med ei lita jente :)
Ååh, så koselig [emoji173]️
Gøy når de gjemmer seg, tullebabyene [emoji14] Min liker visst å klemme seg helt inntil morkaken [emoji28] men fikk heldigvis sett alt vi skulle på ultralyd. Herlig med jente!
Gratulerer så mye med fin oul!
Gratulerer så mye med en frisk og fin prinsesse ❤

Takk alle sammen ❤ Var en helt fantastisk opplevelse :)
 
Back
Topp