Frisøren

Solstråle90

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprillykke 2016
Mailykke 2018
Er det lenge siden du var hos frisøren? Hvor ofte går du til frisøren? Hvor ofte går barna til frisøren?
 
Ungene har enda ikke vært der. Mannen klipper eldste med maskin, mellomste har mannen klippet til tanta overtok sist men hun tror jeg skal til frisør neste gang. Yngste har vi vel bare tatt luggen på.

Og jeg var sist hos frisøren før jul i fjor og har tenkt meg igjen før jul så jeg burde rote meg til å bestille time til både meg og mellomste.
 
Ungene har enda ikke vært der. Mannen klipper eldste med maskin, mellomste har mannen klippet til tanta overtok sist men hun tror jeg skal til frisør neste gang. Yngste har vi vel bare tatt luggen på.

Og jeg var sist hos frisøren før jul i fjor og har tenkt meg igjen før jul så jeg burde rote meg til å bestille time til både meg og mellomste.
Den klassiske juleklippen :p har du langt hår da? :) og må du klippe mye når du først klipper deg da?
 
Den klassiske juleklippen :p har du langt hår da? :) og må du klippe mye når du først klipper deg da?
Jeg har langt hår ja. Og ber dem ta en god del når jeg er der. Jeg har ikke ønske om at ser skal bli for langt
 
Sommer var sist jeg var der storebror var der også i sommer men drar skjelden ditt selv
 
Lenge siden jeg har vært nå, men har faktisk bestilt meg time. ☺️
Storebror klipper seg hos frisøren hver 3 mnd., lillebror og papsen klipper seg annehver uke med maskina hjemme.
 
Skal dit i morgen [emoji4] går ca hver 8. uke.
Frøkna var vel i veien for et par mnd siden.
 
Har ikke vært der på 2 år tror jeg :p haha! Skulle ha bestilt meg time, men :p
 
Var til frisøren i sommer. Føler det blir lengre og lengre mellom hver gang :p
 
Her er det en uke siden sist, da var det nærmere 7 år siden I Norden og noen mnd siden jeg prøvde en I Egypt som nærmest skamklipte meg
Jentungen har jeg klippet, men ønsker å få henne til frisør snart og lillegutt har ikke hvert hos frisør enda og tør ikke klippe håret hans, men burde hvert hos frisør
 
Nr 1 var før snart 2 mnd siden.
N2 jenta klipper eg selv.
Nr 1 klippte eg før 3,5 MDN sen.
Eg klippe meg før 2,5 uker siden
 
Jeg var hos frisør midt i september.

Frøkna var vel før 17.mai... Storebror klipte vi selv i sommer.

Alle trenger en frisørtime nå [emoji23]
 
Nå klarte jeg å tenke at du skrev at håret ble lengre og lengre mellom hver gang :p
Heheh, ja, det blir jo det i takt med at det blir lengre mellom frisørtimene da :p Men mente at jeg dro oftere til frisøren før ;)
 
Heheh, ja, det blir jo det i takt med at det blir lengre mellom frisørtimene da :p Men mente at jeg dro oftere til frisøren før ;)
Hehe, ja; skjønte det etterhvert. :p
Frisøren er liksom ikke alltid førsteprioritet.
 
Var der i dag/går [emoji1] Så deilig med litt klipp og stell
 
Var sist hos frisøren i fjor juni. Klipper det en gang i året, sommeren. Men det gikk i glemmeboka i år.
 
Back
Topp