Fri i romjulen

Boblefrua

Forumet er livet
Skal barna deres ha det?

Har dere foreldre fri da?
 
Jeg har fri, men ikke pappaen. Mulig jeg sender henne i bhg en eller to dager, spørs om det er noen andre barn der. :)
 
Jeg er i permisjon og mannen er super heldig med sin langfri i år, så vi skal alle fire nyte julefeiring fra 21.des til 4/5.januar:)
 
Frøkna går ikke på sfo så hu har fri, jeg har perm så jeg skal og være hjemme men hu skal til faren sin i år.
 
Jeg har ikke fri, men ungene har:) Troooor kanskje samboeren har også, usikker...
 
Må jobbe. Eldste blir alene hjemme. Minsta i bhg. :( Skulle ønske det var fri i romjula. Hater å jobbe da... Vil kose meg med unga hjemme jeg :(
 
ja mellom jul og nyttår..men de må i barnehagen mandag-onsdag før jul--da jobber vi begge to _)
 
Her blir vi alle hjemme. Jeg har perm, pappaen fri med hjemmekontor eventuelt fødselsperm. :)
 
Har tatt fri i jula. To feriedager og to perm uten lønn. Jobber på julaften frem til 12, men da er vi bare tilstede. Vi gjør ikke mye annet enn å spise pepperkaker :p

Jenta et selvsagt hjemme

Pappaen har fri pga turnus
 
Fri hele gjengen ja. Jeg hadde ikke tatt fri uten sønnen min :)
 
Her har de skolefri i 14 dager, så ja, fri i romjulen. SFO er også stengt disse dagene. Men jeg er hjemmeværende, så det er ikke noe problem. Mannen skal jobbe alle vanlige arbeidsdager i romjula og til og med søndag etter nyttårsaften.
 
Usikker. Pappaen jobber mandag og onsdag. Jeg er bare tilkallingsvikar, men må si ja om jeg blir spurt for jeg trenger pengene.
Sender henne i barnehagen med god samvittighet, for hun har ofte kortere dager og fridager ellers siden jeg jobber turnus og ikke fullt
 
Her får guttungen fri. Mulig vi begge skal jobbe, men da får han være hos besteforeldre.
 
Jeg skal ha fri fra lør 19. Trodde eldste også hadde det, men han har ikke fri fra skolen før lillejulaften :eek: Så er litt usikker på hva jeg gjør med vesla. De har begge helt fri hele romjulen, han går ikke på SFO og bhg er stengt. Kan hende hun får en tur i bhg 21 og 22 hvis jeg har mye å gjøre. Er på rehabiliteringssenter fra nå og fire uker framover, så vet ikke hvor jeg ligger an i juleforberedelser innen den tid :p
 
En av godene med å jobbe i skolen :) ferie helw romjulen ❤️
 
Back
Topp