Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke om det er mulig, men noen råd til hvordan man kan fremskynde EL?
Samboer må på jobbreise og det kan se ut som han er borte når jeg har EL [emoji17]
Denne PP startet jeg med Salvie te på cd1 og drakk hver dag til cd9. (Det er anbefalt til cd 14. Men jeg var borte i utlandet.)
Jeg har fått EL 9 dager tidligere enn vanlig denne gangen. Om det er tilfeldig eller på grunn av Salvie teen vet jeg ikke altså.
Men kan være verdt et forsøk.
Tror det gjelder å starte på cd1. Jeg startet PP før denne på dag 3 og da var det EL på cd26 som vanlig..
Salvie te og grapefrukt juice har jeg lest om. Men ingen dokumenter effekt altså. Men skader ikke å prøve
Er på CD 6 i dag.. [emoji17] men kan vel prøve likevel?
9 dager før var jo stor forskjell! Wow!!! Takk for tips[emoji4]
Salvie te og grapefrukt juice har jeg lest om. Men ingen dokumenter effekt altså. Men skader ikke å prøve
Ja, altså. Jeg vet ikke om det er grunnen. Men det eneste nye på denne pp er at jeg drakk det fra cd 1
Det er jo bare å prøve. Er du heldig, så kan det jo også hende at det utsetter EL?
Kan jo hjelpe det også
Salviete, lakrisrot te osv. Den pp jeg begynte med salviete kom el cd13 istede for cd18
Ikke noe vitenskapelig, men det funka for meg
Starta Cd3-4 første gangen. Men nå begynner jeg som regel cd1. Drikker 2 kopper om dagenOi! Da blir det definitivt te i morgen[emoji5] når startet du å drikke teen?