Fregnefantens vei til å bli mamma

Da var tul overstått! Fikk se en liten reke som lå på rett plass i livmoren [emoji7] den var større enn jeg hadde sett for meg, men var for tidlig til å se noe hjerte enda.. ny tul om 14 dager! [emoji7]
Fikk også svar på blodprøve tatt på torsdag som lå på over 900. Så da får jeg nok 3+ på cbd om en dag eller to [emoji4]
 
Hei!og så gøy at du har laget deg dagbok her, vil gjerne følge denne også.

Blir spennende å følge deg på vegen mot en frisk og god baby[emoji173]️

Og hurra for bra opplevelse på tul og at spiren ligger på rett plass i livmoren[emoji2][emoji1360]
 
Hei!og så gøy at du har laget deg dagbok her, vil gjerne følge denne også.

Blir spennende å følge deg på vegen mot en frisk og god baby[emoji173]️

Og hurra for bra opplevelse på tul og at spiren ligger på rett plass i livmoren[emoji2][emoji1360]
Tusen takk! [emoji8]

Var utrolig deilig å se lille reken vår!! [emoji7] håper utviklingen går greit og at vi får se et bankende hjerte på mandag. Kjenner jeg begynner å bli mer og mer nervøs jo nærmere mandag kommer [emoji85]
Har tenkt tanken at det kan hende det skjuler seg en til inni der, for magen har allerede begynt å vokse litt. Ikke at det ikke hadde vært godt tatt imot med tvillinger, for det hadde det!! [emoji173]
 
4+5 og snart tul [emoji173]

Er så spent på hva vi får se idag! Håper alt står bra til med lille, men er rimelig sikker på at vi ikke får se så mye enda. Har hvertfall begynt å få symptomer på graviditet nå, det er jeg veldig glad for [emoji4]
Hvordan har det gått med deg videre? Blir bekymret når det ikke står noe mer etter 21.aug.❤️
 
Hvordan har det gått med deg videre? Blir bekymret når det ikke står noe mer etter 21.aug.[emoji173]️
Åh, så herlig du er [emoji173] jeg har rett og slett bare vært litt sløv med oppdatering [emoji28] har ikke skjedd så mye nytt.
Eller, jeg har glemt helt å skrive at jeg fortalte det til mine foreldre, og min bror med familie [emoji4] var veldig godt å kunne dele en gledelig nyhet! Min mor begynte å gråte, og da klarte ikke jeg å holde tårene tilbake heller [emoji7]

Har ny tul på mandag, så håper på å se et bankende hjerte! Er veldig nervøs også [emoji85]
 
Åh, så herlig du er [emoji173] jeg har rett og slett bare vært litt sløv med oppdatering [emoji28] har ikke skjedd så mye nytt.
Eller, jeg har glemt helt å skrive at jeg fortalte det til mine foreldre, og min bror med familie [emoji4] var veldig godt å kunne dele en gledelig nyhet! Min mor begynte å gråte, og da klarte ikke jeg å holde tårene tilbake heller [emoji7]

Har ny tul på mandag, så håper på å se et bankende hjerte! Er veldig nervøs også [emoji85]
Det var godt høre! Har TUL på onsdag selv. Hvor langt på vei er du? Jeg er 7+1.
 
Det var godt høre! Har TUL på onsdag selv. Hvor langt på vei er du? Jeg er 7+1.
Så spennende [emoji4] blir det din første tul?

Er 6+3 idag [emoji4] så skal, dersom alt er bra, vises et bankende hjerte på skjermen på mandag.
 
Idag er jeg igjen litt nervøs.. fikk akutt mageknipe i går etter takeaway mat, etterfulgt av dårlig mage og kvalme. Er bra igjen i magen idag, men er fortsatt litt kvalm av og til. Men idag fikk jeg en rar utflod, lignet en klump med el-slim, uten blod eller farge. Sist gang jeg fikk noe slikt mistet jeg litt etter [emoji85]
Har litt murringer i magen idag og har skikkelig følelsen av at tr skal komme.. er veldig glad for at det bare er to dager igjen til ul, håper det kan roe meg litt.. er lei av å gå rundt og være redd og urolig for alt, har lovet meg selv at et bankende hjerte på ul skal være bekreftelse nok til at jeg skal slappe av og nyte graviditeten litt. Bare håper det skjer [emoji85]
 
Idag er jeg igjen litt nervøs.. fikk akutt mageknipe i går etter takeaway mat, etterfulgt av dårlig mage og kvalme. Er bra igjen i magen idag, men er fortsatt litt kvalm av og til. Men idag fikk jeg en rar utflod, lignet en klump med el-slim, uten blod eller farge. Sist gang jeg fikk noe slikt mistet jeg litt etter [emoji85]
Har litt murringer i magen idag og har skikkelig følelsen av at tr skal komme.. er veldig glad for at det bare er to dager igjen til ul, håper det kan roe meg litt.. er lei av å gå rundt og være redd og urolig for alt, har lovet meg selv at et bankende hjerte på ul skal være bekreftelse nok til at jeg skal slappe av og nyte graviditeten litt. Bare håper det skjer [emoji85]
[emoji173] [emoji173] [emoji173] ta ikke sorgene på forskudd, håper morgendagens ul blir en gledens dag igjen[emoji4]
 
Da har jeg fått senket skuldrene betraktelig! Fikk se et nydelig hjerte som banket på ul, og skatten vår ble målt til 1cm, så jeg ble satt fram fra 6+5 til 7+0 [emoji7]
dc61cdb02f82fdd503f417aa6dd18145.jpg


Var ganske nervøs i forkant av timen, men det roet seg litt etter at jeg drømte at jeg og mamma var på shopping etter rammer til bildene fra ul [emoji12] var en veldig koselig drøm som kom til det perfekte tidspunktet!

Fikk ny time 13/9, altså om 9 dager [emoji4] gleder meg til å se fremgangen [emoji7]
 
I morgen er jeg 7+4, da er jeg like langt som jeg var da jeg mistet første gangen.. kjenner jeg gruer meg, men gleder meg til å komme fordi den dagen! Ser veldig frem til ul om 6 dager, håper alt er som det skal enda [emoji173]
Hadde første svangerskapskontroll hos jordmor idag. Det var veldig fint, jordmor er behagelig og grei, og vi fikk med masse informasjon og brosjyrer hjem [emoji4] hun har også sendt inn søknad om oul, gleder meg til å få innkalling til den [emoji7]
 
Også fryser jeg!! Fryser hele tiden! Er stygt redd for at jeg kommer til å gå tom for vinterklær lenge før vinteren setter i her, og her blir det kaldt! Vi snakker fort 30 blå, minst! [emoji12][emoji85] heldigvis har vi vedovner, så de kommer nok til å bli flittig brukt.
 
Hurra, da er du forbi der du mistet sist[emoji2]

Vondt å fryse, men du får bare fyre og kle på deg alt du kan[emoji85] Så flott å høre at det gikk så bra hos jordmor, og at du synes hun er behagelig å snakke med.
 
Hurra, da er du forbi der du mistet sist[emoji2]

Vondt å fryse, men du får bare fyre og kle på deg alt du kan[emoji85] Så flott å høre at det gikk så bra hos jordmor, og at du synes hun er behagelig å snakke med.
Gleder meg til at klokken slår midnatt og denne dagen er forbi! [emoji3] er en liten milepæl å komme lenger enn det lengste jeg har kommet tidligere [emoji4]
Har begynt å ta meg en varm dusj hver kveld, det hjelper ganske bra! Ellers burde jeg kanskje sovet mer om dagene, men ryggen har sine motargumenter for det [emoji28]
 
Gleder meg til at klokken slår midnatt og denne dagen er forbi! [emoji3] er en liten milepæl å komme lenger enn det lengste jeg har kommet tidligere [emoji4]
Har begynt å ta meg en varm dusj hver kveld, det hjelper ganske bra! Ellers burde jeg kanskje sovet mer om dagene, men ryggen har sine motargumenter for det [emoji28]

Jeg pleier også å ta meg en varm dusj om jeg er kald og ikke jelt får varmen i meg, det fungerer hver gang[emoji2]

Du skal se det at du kommer deg trygt forbi denne dagen også, og at spiren holder seg i magen frem til April[emoji173]️ Heier på deg og lille spiren din!
 
7+6[emoji173]
Har gått med skikkelige voksesmerter i livmoren i går, og virker som at det skal fortsette idag. Anser det som et godt tegn [emoji4] ny ul på onsdag!
Men jeg kjenner at med voksesmerter har jeg et slags press i hele nedeetasjen [emoji23] lurer på om det kan være bekkenet som begynner å hilse på [emoji85]
Også sååå treg mage! [emoji85] har litt mageknip pga mye luft som er litt ubehagelig, og som gjør at jeg får dårlig matlyst.. men prøver å få i meg nok mat, en positiv ting er at potetgull og fet mat gjør meg kvalm bare av tanken [emoji28]
 
Hadde endelig klart å samle meg nok til å lage meg noe skikkelig mat. Men når jeg står og har maten over på tallerkenen begynner jeg å bli skikkelig kvalm, får øresus, svimler og kaldsvetter.. var sikker på at jeg skulle svime av! Klarte å komme meg til en stol og sette meg ned, og etter noen minutter begynner det å gå over. Litt ekkelt, men er jo vanlig å bli svimmel eller svime av når man står en stund som gravid?
 
Back
Topp