Fredagspraten

lenemor

Forumet er livet
Eller skal vi slå til og kalle det helgeprat, for det kan jo hende det er eneste tråden som blir startet sånn med det første....

I dag har jeg fri fra jobb, og har vært en runde og brukt opp barnetrygden ... tid for innrømmelser forresten, for jeg glemte nemlig å sende bursdagspakken i går på vei til jobb, så det har jeg vært og gjort i dag... beklager!

Nå hadde jeg tenkt å smøre litt lunsj og sette meg ut på plattingen, men så har det skyet til igjen... kanskje jeg skal ta meg en runde i huset og se hva som trenger å gjøres?

Ja, og så har jeg fått tilbud om jobb - eller et vikariat da.... det er på samme arbeidsplass, men det er større stilling, helt andre oppgaver og mye mer ansvar. Jeg har lovet å gi svar til uka, men kjenner at jeg trenger å snakke med hun som har stillingen nå - og så skal jeg på kurs hele mandag og tirsdag, så vi får se hva jeg får til. I alle fall spennende.

I helga har jeg fri - så vi får se hva vi finner på - G skal få lagt gulv på verandaen oppe, så han blir vel opptatt store deler av helga. Kanskje jeg og ungene kan ta en liten besøksrunde i morgen, og så kan vi få levert ut bursdagsinvitasjoner samtidig?
 
Tjoho!

Det er virkelig en annen tilværelse nå når jeg jobber altså.. Men det er godt også, for fridagene blir enda bedre!

Idag jobbet jeg til 16, rett hjem, lage middag, spise, leke, bade, kveldsmat/barnetv, legging av to barn, brette klær, henge opp klær, vaske bamse, tørke bamse, levere bamse til en sovende snuppe og BOMS ned i sofaen..
Mannen rydder og ordner i garasjen tror jeg, vi trenger ekstra lagringsplass..

Vet ikke helt hva helgen bringer, men vi skal kose oss ihvertfall!
 
Åhhhh kom på at jeg også glemte gaven!!!

Styrer med selskap her om dagen. Har invitert til uteselskap i morgen! Er så heldig at det skal dette en god del regn ned, kan bli spennende!


*MÅ ordne gaven..*
 
Back
Topp