.

.
 
Last edited:
Grattis med ny uke! [emoji2] nå er hun veldig snart 1kg[emoji2]

Deilig når sjansen for at babyen klarer seg øker dag for dag om det skulle bli en tidlig fødsel.
 
Gratulerer så mye med ny uke [emoji1]
 
Korsrygg, venstre og høyre is-ledd, i symfysen..ja, rundt hele.
Kunne få massasje, men det kan jo mannen gjøre. Eneste fysio kunne gjøre nå, var å løse opp låsninger i bekken/rygg. Sist hadde jeg ingen løsninger, så..jah.
Hva er det din fysio gjør?

Har låsinger jeg også. Strekker, tøyer og bøyer.
Starten på hver time foregår med at jeg står forran hun, varierer mellom å bøye meg frem, stå på en og en fot. Så ser hun nøye på bekkenet/ryggen min samtidig som jeg gjør det.

Så legger jeg meg på benken, og hun legger et fast trykk på bekkenet. Først litt ubehagelig. Dytter på en måte bekkenet utover. Så slipper hun opp og masserer godt etterpå. Gjentar om behov.

Symfyse smertene kan hun ikke gjøre noe med. Siden dette er hormonelt. Men resten er mulig å behandle sier hun:)

Hva gjør din fysio da?
 
Hvor finner du prosent sjansen for overlevelse dersom hun skulle bli født?
Hadde vert kjekt å følge med.
 
Har låsinger jeg også. Strekker, tøyer og bøyer.
Starten på hver time foregår med at jeg står forran hun, varierer mellom å bøye meg frem, stå på en og en fot. Så ser hun nøye på bekkenet/ryggen min samtidig som jeg gjør det.

Så legger jeg meg på benken, og hun legger et fast trykk på bekkenet. Først litt ubehagelig. Dytter på en måte bekkenet utover. Så slipper hun opp og masserer godt etterpå. Gjentar om behov.

Symfyse smertene kan hun ikke gjøre noe med. Siden dette er hormonelt. Men resten er mulig å behandle sier hun:)

Hva gjør din fysio da?
Min gjør det samme som din, bare at jeg ikke merker bedring. Ikke såå lenge igjen til termin, så klarer det jo ;)
 
.
 
Last edited:
100 dager til termin! Wohoo! Kjenner det er helt greit at det er en stund igjen, samtidig som vi gleder oss enormt til å møte lille prinsessen vår :love017
Skal nyyyte resten av de 100 dagene, er jo kanskje den siste gangen jeg får oppleve mirakelet ved å være gravid.

Den milepælen har jeg gått glipp av. Tenk. Bare 100 dager igjen :p
 
.
 
Last edited:
.
 
Last edited:
Da har vi vært på 3D ul! Veldig kjekt å se frøkna i magen, å se ansiktstrekkene og sånn :love017
Hun har pappan's nese og ørene er en blanding av meg og pappa'n, akkurat som storebror:Heartred

Koselig! Så kjekt å se at hun ligner da! [emoji4]
 
.
 
Last edited:
Var på Ultralydklinikken på Landås :) Har ikke så lyst å legge det ut på nett, det forsvinner jo aldri ;)

Fornøyd med ultralydklinikken? [emoji3] tenkte å gå dit selv når jeg (forhåpentligvis) er komt så langt!
 
Var på Ultralydklinikken på Landås :) Har ikke så lyst å legge det ut på nett, det forsvinner jo aldri ;)

Ble du fornøyd? [emoji4]

Var der selv i går og syns hun var veldig hyggelig og forklarte godt. Fikk og ny gratis time om to uker siden bildene ikke ble noe bra fordi babyen gjemte seg i bekkenet [emoji4]
Var på Volvat på tul, og det var ti ganger bedre på Ultralydklinikken syns jeg [emoji4]

PS. Helt enig med deg ang bilde på nett [emoji6]
 
Back
Topp