Fra p-sprøyte til p-piller...

Lilli

Betatt av forumet
Jeg skal bytte fra p-sprøyte til p-piller, men når skal jeg gjøre det? Effekten av den siste sprøyta går ut i august, skal jeg da vente til jeg får mensen igjen før jeg begynner på pilla, eller kan jeg gå rett over når jeg nærmer meg datoen for når neste sprøyte skulle vært tatt. Er det noen som har gjort det samme og vet hva jeg skal gjøre?
 
Hei!
Jeg byttet fra p-sprøyta til p-piller for ca et år siden, og da mener jeg å huske at jeg ventet på mensen før jeg startet på pilla. Men husker ikke om dette var anbefalt av legen eller om det bare ble sånn litt tilfeldig [:)]
 
Hei!
Jeg har gått fra p-sprøyte til p-piller, og jeg ventet til jeg fikk mensen igjen og det gikk ca 10 mnd. Jeg tenkte at det var best for kroppen å sette syklusen igang selv. Men i følge legen, en gynekolog så hadde det ingenting å si, kunne bare begynne på p-piller den dagen det var det tid for å sette ny sprøyte... Så det blir litt opp deg selv. Men du kan jo høre med en lege for sikkerhetsskyld, har jo forskjellige meninger de og...
Lykke til.... Mvh Trine
 
Back
Topp