Fra babyhåp til baby ❤

19+4

Kjenner nesten daglig litt bevegelse når jeg er helt i ro på sofaen om ettermiddagen og i senga på kvelden. Og i dag ble første gang samboer er sikker på at han også kjente noe. [emoji7][emoji173]

Sååå stas!!! ❤️
 
19+4

Kjenner nesten daglig litt bevegelse når jeg er helt i ro på sofaen om ettermiddagen og i senga på kvelden. Og i dag ble første gang samboer er sikker på at han også kjente noe. [emoji7][emoji173]
Så herlig [emoji1]
 
20+0

Ny uke og straks halvveis! [emoji2]
I dag har jeg kjent masse liv. Det er helt tydelig at hun sparker hardere nå! [emoji7] I kveld bestilte vi barnevogn og vognpose. Petite Cherié classic duo i svart, og vognpose fra samme merke. Vi har jo ikke sett vogna i virkeligheten eller prøvetrillet, men ut i fra det vi har lest om den, tror jeg vi skal bli fornøyde.[emoji4][emoji106]
 
22+6

Straks ny uke! [emoji322]

Nå kan både jeg og samboer kjenne veldig tydelige bevegelser hver dag. Innimellom kan man til og med se at magen rører på seg! [emoji7][emoji173]
 
22+6

Straks ny uke! [emoji322]

Nå kan både jeg og samboer kjenne veldig tydelige bevegelser hver dag. Innimellom kan man til og med se at magen rører på seg! [emoji7][emoji173]

Ååådet er så koselig når mannen får være med å kjenne[emoji5] Sykt kult å se at magen rører på seg. Helt utrolig at det går an.[emoji173]️

Grattis med ny uke[emoji2][emoji2][emoji2]
 
Ååådet er så koselig når mannen får være med å kjenne[emoji5] Sykt kult å se at magen rører på seg. Helt utrolig at det går an.[emoji173]️

Grattis med ny uke[emoji2][emoji2][emoji2]
Takk [emoji173]

Ja, det er veldig gøy å se på! Kjenner at hun blir sterkere og sterkere. [emoji106]
 
24+0 [emoji322][emoji173]

Ny uke og milepæl!

I morgen er det kontroll og glukosebelastningstest. Håper på gode resultater. Gruer meg litt til å drikke sukkervannet, siden mange sier det er så kvalmt.

Ellers er formen fortsatt bra, så det er jo topp! [emoji106][emoji4]
 
24+0 [emoji322][emoji173]

Ny uke og milepæl!

I morgen er det kontroll og glukosebelastningstest. Håper på gode resultater. Gruer meg litt til å drikke sukkervannet, siden mange sier det er så kvalmt.

Ellers er formen fortsatt bra, så det er jo topp! [emoji106][emoji4]

Jeg synes at å drikke sukkervannet var det minste problemet :) Lykke til :)
 
24+1

Det sukkervannet var jo null stress! Ikke ny favorittdrikk akkurat, men det smakte litt som sånne saftposer man spiste som barn. Smelta saftposer. [emoji14] Fikk sitte og slappe av og lese bok et par timer, så det var jo egentlig litt deilig. Blodsukkeret var også veldig fint sa legen! [emoji108]

Tok sf-mål, og det var midt på streken, så det er vel også bra. [emoji4] Var stor stas å få høre hjertelyden igjen også! [emoji173]

Avsluttet med influensavaksine, så nå sitter jeg og venter på å kunne dra på jobb. Måtte sitte i 20min etter vaksinen.

Blir godt med noe mat snart! [emoji2]
 
24+1

Det sukkervannet var jo null stress! Ikke ny favorittdrikk akkurat, men det smakte litt som sånne saftposer man spiste som barn. Smelta saftposer. [emoji14] Fikk sitte og slappe av og lese bok et par timer, så det var jo egentlig litt deilig. Blodsukkeret var også veldig fint sa legen! [emoji108]

Tok sf-mål, og det var midt på streken, så det er vel også bra. [emoji4] Var stor stas å få høre hjertelyden igjen også! [emoji173]

Avsluttet med influensavaksine, så nå sitter jeg og venter på å kunne dra på jobb. Måtte sitte i 20min etter vaksinen.

Blir godt med noe mat snart! [emoji2]

Du har virkelig fått gjort unna litt i dag :D Godt med alt som er overstått ;)

Og grattis med 24 ukers milepælen!!
 
Back
Topp