Fra babyhåp til baby ❤

Så godt at du får hvilt deg og ladet opp batteriene! Kjenner jeg selv ser frem til det, går ut i permisjon fra og med neste uke :D
Formen min er heldigvis på bedringens vei, etter mye forkjølelse og halsbrann med oppkast.
Satser på at det blir bedre når jeg går ut i perm og får litt mer hvile :)
Godt at formen er litt bedre. Blir nok enda bedre når du går ut i permisjon. [emoji6]
 
38+3

Februar er her! [emoji322][emoji2]
Nå er det endelig vår måned! Hurra!

Frøkna er aktiv og magen vokser og vokser. Nå er det bare to uker til termindatoen. [emoji7]
 
Lykke til med den siste innspurten! Snart er hun her :Heartred
 
38+3

Februar er her! [emoji322][emoji2]
Nå er det endelig vår måned! Hurra!

Frøkna er aktiv og magen vokser og vokser. Nå er det bare to uker til termindatoen. [emoji7]
Endelig februar ja [emoji2][emoji2]
Ikke lenge igjen nå [emoji4] håper formen er fin?
 
Hurra for ny uke! Nå kan det virkelig skje når som helst snart! :) føler du deg mer utålmodig eller går det greit? :)
Det går egentlig greit, er veldig innstilt på at hun ikke kommer før termin. Regner med at jeg blir akutt utålmodig etter den 15. [emoji14] Alt er jo klart, så hun kan bare komme når hun er klar. [emoji173]
 
Det går egentlig greit, er veldig innstilt på at hun ikke kommer før termin. Regner med at jeg blir akutt utålmodig etter den 15. [emoji14] Alt er jo klart, så hun kan bare komme når hun er klar. [emoji173]
Kjenner til den ;) må jo si jeg ble mindre utålmodig enn jeg hadde trodd på forhånd men ble verre når jeg hadde så mye modningstegn:p har du kjent noe enda? :)
 
Kjenner til den ;) må jo si jeg ble mindre utålmodig enn jeg hadde trodd på forhånd men ble verre når jeg hadde så mye modningstegn:p har du kjent noe enda? :)
Jeg kjenner litt murringer nederst i magen innimellom, men de er ikke vonde. Også kommer det litt slim innimellom (litt sånn eggløsningsaktig, beklager tmi). Ellers klarer jeg ikke helt å se om magen har sunket eller ikke..

I dag er det en som er veldig aktiv i magen. Helt sirkus der akkurat nå [emoji14]
 
Jenta vår kom til verden 07.februar (39+2) etter en rask og intens fødsel. Hun er helt perfekt [emoji7][emoji173]

Nå er vi hjemme fra sykehuset og koser oss og blir kjent.
 
Jenta vår kom til verden 07.februar (39+2) etter en rask og intens fødsel. Hun er helt perfekt [emoji7][emoji173]

Nå er vi hjemme fra sykehuset og koser oss og blir kjent.

Gratulerer så masse!
Håper formen er god og at dere koser dere med jenta deres! ❤️
 
Gratulerer så mye med den lille jenta :Heartred Kos dere og nyt tiden :Heartred
 
Gratulerer med den lille! :)

Ååå så koselig! Gratulerer så mye :) Håper alt er bra med dere alle tre [emoji813]red

Gratulerer så mye med den lille jenta [emoji813]red Kos dere og nyt tiden [emoji813]red

Gratulerer så masse!
Håper formen er god og at dere koser dere med jenta deres! [emoji173]️

Tusen takk[emoji173] Alt er bra med oss og formen er god. Godt å være hjemme igjen og lande litt.[emoji4]
 
Gratulerer så masse :)
 
Jenta vår kom til verden 07.februar (39+2) etter en rask og intens fødsel. Hun er helt perfekt [emoji7][emoji173]

Nå er vi hjemme fra sykehuset og koser oss og blir kjent.

Gratulerer så mye med jenta deres [emoji7][emoji173]
 
Back
Topp