Fra babyhåp til baby ❤

God bedring! Håper antibiotikaen fungerer raskt :)
 
Huff, masse god bedring! UVI er noe herk!
 
God bedring [emoji173]️
 
Takk for god bedring-ønsker! [emoji173]
Antibiotikaen virket fra påfølgende natt! Men nå har det vist seg at det kanskje ikke var uvi likevel. [emoji53] Legen er ikke helt sikker på hva det er, men en eller annen irritasjon av noe slag tydeligvis. Det hjalp i alle fall med antibiotika, så skal fullføre kuren. [emoji106][emoji6]
 
37+0

Ny uke og innenfor termin! [emoji322]

Nå regnes ikke lille som prematur om hun skulle finne det for godt å komme. Men jeg ser helst at hun venter litt, for pappaen reiser bort i helgen. Hun må pent vente til han er tilbake.[emoji6]

Kjenner litt murringer nederst i magen, men ellers ingen tegn på at noe er i ferd med å skje, tror jeg.

Nå er straks permisjonen i gang. Det blir fint. Da skal jeg vaske klær og pakke fødebagen.[emoji173]
 
Gratulerer med 37 uker!!! :D
Det er en deilig milepæl!
 
Gratulerer så mye med 37 uker :)
 
37+2

Da er permisjonen i gang.[emoji108]
Så deilig å tenke på at nå skal jeg bare roe ned, pusle med de siste forberedelsene, pakke fødebagen og bare ruge en stund.

I dag har jeg vært hos jordmor. Fikk høre den herlige hjertelyden og alt var bare bra. Hun lå fortsatt med hodet ned og det hadde festet seg nå også. [emoji173]

Etter kontrollen hos jordmor kom en venninne på lunsj. Og ellers har jeg bare vasket babytøy og slappet av. [emoji106][emoji4] Synes det er såå stas å legge de små, søte plaggene i kommoden på barnerommet![emoji7]
 
Nyt permisjonen og den siste tiden før hun kommer ❤️ Ikke lenge igjen nå ❤️
 
Kos deg masse med siste innspurt ❤️
 
Så deilig å være i gang med permisjon, nå er det virkelig bare innspurten igjen! :joyful:Nyt den siste tiden og lad opp:)
 
38+0

Ny uke! [emoji322]

Det er virkelig herlig med permisjon! I dag har jeg benyttet meg av et gavekort på spa. Flottet meg med pedikyr og fotmassasje. [emoji108][emoji7]
 
38+0

Ny uke! [emoji322]

Det er virkelig herlig med permisjon! I dag har jeg benyttet meg av et gavekort på spa. Flottet meg med pedikyr og fotmassasje. [emoji108][emoji7]

Guuuuuuud det hørtes herlig ut!! :Heartpink Håper formen er fin? :)
 
Guuuuuuud det hørtes herlig ut!! [emoji813]pink Håper formen er fin? :)
Det var helt fantastisk og kan virkelig anbefales! [emoji2]

Formen er fortsatt fin! Bruker dagene til små ryddeprosjekter i huset, vasking av klær og lunsj med venninner. Og mye hvile! [emoji6]
Hvordan går det med deg?
 
Det var helt fantastisk og kan virkelig anbefales! [emoji2]

Formen er fortsatt fin! Bruker dagene til små ryddeprosjekter i huset, vasking av klær og lunsj med venninner. Og mye hvile! [emoji6]
Hvordan går det med deg?

Så godt at du får hvilt deg og ladet opp batteriene! Kjenner jeg selv ser frem til det, går ut i permisjon fra og med neste uke :D
Formen min er heldigvis på bedringens vei, etter mye forkjølelse og halsbrann med oppkast.
Satser på at det blir bedre når jeg går ut i perm og får litt mer hvile :)
 
Back
Topp