Fra babyhåp til baby ❤

Gratulerer med å ha kommet til uke 24 ❤️
Kjekt med alt dere har fått gjort og fått i hus. Og at det står bra til med den lille ❤️
 
24+3

Nå har jenta vår akkurat hatt skikkelig turnoppvisning i magen! Skikkelig mye bevegelser i kveld. Og kraftigere enn noen gang. [emoji7]
 
25+0

Ny uke! [emoji322]
Litt murringer og ømt nederst i magen de siste dagene. Det er vel livmoren som tøyes. Jeg kjenner jo tydelig på bevegelser og spark at jenta vår er blitt større. [emoji4]

I går fikk jeg malt kanten på sengen vi har arvet, så nå ser den ganske så grei ut. Nå må vi bare få kjøpt ny madrass til den.

Jeg har et maleprosjekt igjen, og det er å få malt en kommode til barnerommet. Gleder meg til jeg er ferdig med malingen og så smått kan begynne å innrede rommet.[emoji7]
 
25+0

Ny uke! [emoji322]
Litt murringer og ømt nederst i magen de siste dagene. Det er vel livmoren som tøyes. Jeg kjenner jo tydelig på bevegelser og spark at jenta vår er blitt større. [emoji4]

I går fikk jeg malt kanten på sengen vi har arvet, så nå ser den ganske så grei ut. Nå må vi bare få kjøpt ny madrass til den.

Jeg har et maleprosjekt igjen, og det er å få malt en kommode til barnerommet. Gleder meg til jeg er ferdig med malingen og så smått kan begynne å innrede rommet.[emoji7]

Grattis med ny uke!! :)

Og så stas med noen små prosjekter!! :D
Ekstra gøy å innrede med ting en selv har satt sitt preg på ❤️
 
Så stas med slikt arbeid ❤️
 
25+0

Ny uke! [emoji322]
Litt murringer og ømt nederst i magen de siste dagene. Det er vel livmoren som tøyes. Jeg kjenner jo tydelig på bevegelser og spark at jenta vår er blitt større. [emoji4]

I går fikk jeg malt kanten på sengen vi har arvet, så nå ser den ganske så grei ut. Nå må vi bare få kjøpt ny madrass til den.

Jeg har et maleprosjekt igjen, og det er å få malt en kommode til barnerommet. Gleder meg til jeg er ferdig med malingen og så smått kan begynne å innrede rommet.[emoji7]
Gratulerer med ny uke [emoji1]

Er så koselig med prosjekter til babyen[emoji173] Har selv fått malt rommet til lillesøster[emoji108]
Kos deg med liv og røre i magen[emoji7]
 
25+0

Ny uke! [emoji322]
Litt murringer og ømt nederst i magen de siste dagene. Det er vel livmoren som tøyes. Jeg kjenner jo tydelig på bevegelser og spark at jenta vår er blitt større. [emoji4]

I går fikk jeg malt kanten på sengen vi har arvet, så nå ser den ganske så grei ut. Nå må vi bare få kjøpt ny madrass til den.

Jeg har et maleprosjekt igjen, og det er å få malt en kommode til barnerommet. Gleder meg til jeg er ferdig med malingen og så smått kan begynne å innrede rommet.[emoji7]

Nå går det fort altså! :) Jeg har også murringer nederst i magen fra tid til annen, ser for meg at det er voksedager der lille vokser mye :) Så koselig med maling og innredning av barnerommet, kanskje du vil legge ut et par bilder etterhvert :) :Heartred
 
Nå går det fort altså! :) Jeg har også murringer nederst i magen fra tid til annen, ser for meg at det er voksedager der lille vokser mye :) Så koselig med maling og innredning av barnerommet, kanskje du vil legge ut et par bilder etterhvert :) [emoji813]red
Ja, det kan virke som det er noen skikkelige voksedager innimellom.[emoji173]
Mulig det kan bli noen bilder etter hvert,men foreløpig er det bare rot og halvferdige prosjekter på barnerommet. [emoji14]
 
Så gøy! :) nå nærmer det seg! Synes at ukene siden jeg passerte 100 dager igjen har gått rasende fort :wideyed:
Nesten litt skummelt hvor fort det går nå. Samtidig vil jeg jo at det skal gå fort, for jeg gleder meg jo sånn! [emoji7] Må bare rekke å ordne alt som må ordnes før hun kommer.
 
27+1

I dag har jeg vært på kontroll igjen. Hos jordmor denne gangen. Liker best å gå dit, for hun har så god tid til meg. Alt sto bra til også, så da er jeg jo strålende fornøyd.[emoji108][emoji7] Blodtrykket var fint, vekten var fin (opp ca 6kg), sf-målet var helt på den røde streken, og så var det selvfølgelig fantastisk å høre hjertelyden igjen! Fikk en skikkelig klar og fin lyd! [emoji173]
 
28+0

Tredje trimester [emoji322]

Det er sprøtt hvor fort det har gått! [emoji4]

I dag har jeg kjent meg tung og hatt ganske mange kynnere. Nesten hver gang jeg har gått mellom klasserom, kopirom, personalrom og teamrom har det strammet seg i magen, og jeg er blitt tvunget til å sette ned tempoet. Nå merker jeg hvor hektisk dagene på jobb faktisk er. Jeg er vant til å haste rundt omkring, men nå sier kroppen ifra. Det litt som at hodet og kroppen er litt uenige om hvor god form jeg er i.. men må vel bare lytte til kroppen heretter. Har bare slappet av etter jobb i allefall. Fikk skrudd sammen barnesengen, men ellers bare slappet av og sett på fødeavdelingen. [emoji4] Bakte grove havrekjeks til kveldskos også.[emoji108]
 
Hurra for tredje trimester! Godt at du lytter til kroppen og setter ned farten litt når det trengs :)
 
Grattis med tredje og siste trimester![emoji2]
Jeg syntes også det ble brått tyngre når jeg kom inn i tredje trimester. Veldig bra du tar hensyn. Kynnere er veldig slitsomt[emoji45]
Digg med havrekjeks[emoji5][emoji39]
 
Back
Topp