Fra 3 til 4 med angsten på skuldrene

Ja, det er skikkelig fasinerende at det går an!
Hun ser jo nydelig ut da![emoji7] Var dere på 3D ul med storesøster også? Likner de?
Takk[emoji173] Ja, vi var det. Litt mindre oppstoppernese på hun her, men ellers veldig like[emoji7]
 
Uke 30[emoji32]

I dag er det 30+1 og hvor blir tiden av? [emoji85] Nå er det bare 10 uker til termin! Magen vokser og vannet i kroppen har nok kommet for å bli dessverre, men det kunne vært verre og formen er ellers veldig fin nå [emoji4][emoji108][emoji173]
 
Uke 31!

Kommet til 31+2 i dag og må dessverre kaste inn håndkle.. Går ned til 80% på jobben, men sliter veldig med vann i kroppen for tiden og må virkelig sette ned tempoet.. Viktig å tenke på seg selv! Noe jeg er flinkere til å fortelle andre..
Storesøster gleder seg mer og mer for hver dag også. Hun skjønner virkelig hva som er på gang nå[emoji4][emoji173]
 
Uke 31!

Kommet til 31+2 i dag og må dessverre kaste inn håndkle.. Går ned til 80% på jobben, men sliter veldig med vann i kroppen for tiden og må virkelig sette ned tempoet.. Viktig å tenke på seg selv! Noe jeg er flinkere til å fortelle andre..
Storesøster gleder seg mer og mer for hver dag også. Hun skjønner virkelig hva som er på gang nå[emoji4][emoji173]
Bra du lytter til kroppen og trapper ned litt på jobbing. Baby og du må komme først nå! [emoji6]

Så gøy med spent storesøster! [emoji7]
 
Ny uke [emoji173]

32+0 i dag og i går ble jeg overrasket med babyshower hjemme [emoji7] Veldig uventet, men veldig koselig[emoji173]
Halsbrannen har nok kommet for å bli dessverre samt VM i turn hver natt [emoji85] Måtte de siste 8(!) ukene gå fort [emoji4] Det er faktisk også bare 5 uker til jeg går ut i permisjon... Det går så fort!
 
Ny uke [emoji173]

32+0 i dag og i går ble jeg overrasket med babyshower hjemme [emoji7] Veldig uventet, men veldig koselig[emoji173]
Halsbrannen har nok kommet for å bli dessverre samt VM i turn hver natt [emoji85] Måtte de siste 8(!) ukene gå fort [emoji4] Det er faktisk også bare 5 uker til jeg går ut i permisjon... Det går så fort!

Grattis med ny uke!! :)
 
Gratulerer med ny uke! [emoji2] Nå går det unna! Teller ned til permisjon selv [emoji6]
 
Alt stod bra til på svangerskapskontroll i dag[emoji173] Hjertet til lillesøster banket fint, blodtrykket og urinprøve var fin og vektkurven min er fortsatt slak og fin [emoji4] Symfysemålet ligger helt perfekt og frøkna har faktisk, allerede, lagt seg godt til rette med hodet ned i bekkenet [emoji85]
 
Last edited:
Ny uke [emoji175]

33+0 i dag[emoji4]

I dag er det bare 4 uker og 2 dager til jeg går ut i permisjon [emoji85]
Fullt på fødselsforberedende kurs også, jeg som trodde det var mer tid [emoji85] Så krysser fingrene for at neste Embla samtale er en hjelper der.. Har jo ikke født på Ahus før..
Frøkna er ellers veldig aktiv, så det blir ikke mye sammenhengende søvn nå [emoji23] Tar det igjen om noen år tenker jeg [emoji12]
 
Ny uke [emoji175]

34+0 i dag

45 dager til termin [emoji44][emoji85]

Mye som skulle vært gjort, men med en varierende form går ting tregt om dagen. Utrolig aktiv frøken i magen, masse nedpress og urolige netter gir ikke akkurat et bra energinivå på mor[emoji85]
Gleder oss til å treffe lillesøster snart, men håper hun holder seg inne i varmen til hvertfall januar [emoji175]
 
Gratulerer med ny uke! [emoji322] Du er jo straks høygravid! Du får prøve å ikke stille for høye krav til alt som må gjøres før jul. Husk å hvile mye! [emoji6] Håper jenta deres har tenkt til å holde seg i magen en stund til. [emoji173]
 
Gratulerer med ny uke! [emoji322] Du er jo straks høygravid! Du får prøve å ikke stille for høye krav til alt som må gjøres før jul. Husk å hvile mye! [emoji6] Håper jenta deres har tenkt til å holde seg i magen en stund til. [emoji173]
Takk[emoji6][emoji175] Nå er det bare 3 dager til jeg er høygravid [emoji85] Blitt 40% sykemeldt den siste tiden og med juleferie i mellom så går det nok fint, men må bli flinkere til å legge beina høyt før det er for sent[emoji85] Krysser fingrene for det [emoji4][emoji4]
 
Takk[emoji6][emoji175] Nå er det bare 3 dager til jeg er høygravid [emoji85] Blitt 40% sykemeldt den siste tiden og med juleferie i mellom så går det nok fint, men må bli flinkere til å legge beina høyt før det er for sent[emoji85] Krysser fingrene for det [emoji4][emoji4]
Blir godt med juleferie nå, ja! [emoji4][emoji106][emoji319][emoji318][emoji320]
 
Back
Topp