FOTOKONKURRANSE: Vårstemning i prøveland!

Bilder blir for store på last opp filer. Men skal prøve appen :)
Min fil var også for stor (bruker nettleser) og måtte redusere de på dataen. Like stort bilde men mindre fil hvis du skjønner. Min var på 4mb reduserte til 300kb.
 
433c04bdca2403eea61e65fed4003b7c.jpg


Hva er vel mer vårstemning i prøveland enn en flokk med rådyr? ;) Sikkert våryre de også ;) Tatt for noen dager siden på tur til jobb :)
 
IMG_3901.JPG Grapefruktjuice på terrassen i vårsola :):hilarious:
 
Våestemning ved mitt barndomshjem! Så nå håper jeg det SPIRER og gror hos alle i nærmeste fremtid:Heartred
 

Vedlegg

  • FB_IMG_1490459070166.jpg
    FB_IMG_1490459070166.jpg
    153,9 KB · Visninger: 30
IMG_5615.JPG
 
Mange fine bilder som ga meg vårstemning her. :) Spent på hvem som stikker av med premien!
 
Glemte helt å sende inn til konkurransen, ble så hektisk når vi reiste bort på ferie. :(
Men det var mange fine bilder, spent på hvem vinneren blir. :)
 
Planen min var å at vi i Babyverden skulle stemme over denne internt, men det fungerte ikke da alle likte forskjellig bildet og det ble helt jevnt.

Avstemningen er derfor opp til dere ;) ( vi vil såklart også stemme ;) )

http://forum.babyverden.no/threads/fotokonkurranse-gi-din-stemme.1876960/


Oppfordrer den som vinner til å dra igang en ny fotokonkurranse med nytt tema, dog uten premie.
Vi hadde slike konkurranser før som brukerne selv lagde og styrte, var veldig gøy! Hadde vært kjekt å fått det til igjen :)
 
Planen min var å at vi i Babyverden skulle stemme over denne internt, men det fungerte ikke da alle likte forskjellig bildet og det ble helt jevnt.

Avstemningen er derfor opp til dere ;) ( vi vil såklart også stemme ;) )

http://forum.babyverden.no/threads/fotokonkurranse-gi-din-stemme.1876960/


Oppfordrer den som vinner til å dra igang en ny fotokonkurranse med nytt tema, dog uten premie.
Vi hadde slike konkurranser før som brukerne selv lagde og styrte, var veldig gøy! Hadde vært kjekt å fått det til igjen :)

Var slike konkurranser jeg husker fra tidligere[emoji85] da hadde vi avstemning. Derfor jeg ble litt forvirret[emoji13]
 
Back
Topp