Fotokonkurranse i sommer for termingrupper og før svangerskapet!

Status
Stengt for ytterligere svar.
J

Janet

Guest
Bildet med flest likes vinner!


Start mandag: 24.06.13
Slutt søndag 14.07.13

(Arrangeres i august også!)

Fototema: Sommer (Nb. kan tolkes åpent. Trenger ikke inneholde bilder av barn)

Del dine bilder på termingruppen din i sommer!

Innen 7.juli må dere bestemme dere for 2 bilder som dere vil sende inn til "finalen". Send Forumansvarlig Janet en link til de to bildene dere ønsker å delta med (innen søndag 7.juni).


Finalen går av stabelen fra mandag 8.juli tom søndag 14.juli. Finalen arrangeres på "Generelt". Alle innsendte bidrag legges ut på Generelt - bildet med flest likes vinner.


Premier:
- Fotografen bak vinnerbildet vinner automatisk en premie.

- I tillegg vinner en annen bruker fra termingruppen en premie (trekkes blant de som har skravlet seg inn på Topp 100.) Klikk her for å se om DU ligger på topp 100!

- Vinnergruppen får også bestemme tema til fotokonkurransen i august




Premier som trekkes i juli:

KidsNOOS_regn.png

1 sett hummel regntøy RUFUS/ROSINA. Regntøy for barn i barnehage og småskole fra 1 år til 8 år. Mykt og behagelig, selvsagt vanntett. Regnbuksen i str 1 til 4 år er med gode elastiske seler og gummihempe under føttene. (For de store barna er det strikk i livet uten seler.)
Les mer om regnsettet til gutt her.
Les mer om regnsettet til jente her.

Premien leveres av Tinyshop:

tiny-180.png

Klikk her for å besøke Tinyshop sin facebookside!

--------------------------------------------------------------------

1.png
Velg en leke for inntil 300 kr fra Teddykompaniet på nettbutikken kidsa.no.
Se kidsa.no sitt utvalg fra Teddykompaniet her!

Premien leveres av kidsa.no:
kidsa-logo-180.png

Klikk her for å besøke kidsa.no sin facebookside!



Premier som trekkes i august:

2042.png

En myk og behagelig babygym fra Teddykompaniet med en tykk beskyttende ring rund hele matten. Den tykke ringen fungerer som støtte for barnet når man skal trene på å løfte hodet. Fem morsomme figurer som henger i lekebøylen og som lager rangle og knitrelyder. Les mer om babygymmen her.




1.png
Velg en leke for inntil 300 kr fra Teddykompaniet på nettbutikken kidsa.no.
Se kidsa.no sitt utvalg fra Teddykompaniet her!


Premiene leveres av kidsa.no:

kidsa-logo-180.png
Klikk her for å komme til kidsa.no sin facebookside!
 
Denne er vi med på jenter:)
Kanskje lage en egen tråd med bare sommerbilder så plukker vi ut de to beste av de som ligger i den tråden:)
Hvem vil være med?

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Det må vi vel prøve å få til:) bare jeg finner ut hvordan;)
 
jeg er med
 
jag har lust å vara med men førstår ikkje mye hur ska delta..Kan noen hjelpe meg??.?...
 
siden jeg er på jakt etter å skrive mange innlegg, så skriver jeg på disse gamle også, i håp om at de blir flyttet fram i køen, slik at de evt kan fjernes av de som styrer med forumene? Det er jo så utrolig mange sider med tråder å bla seg igjennom, så om noen av de ble fjernet, som ikke er i bruk, hadde ikke gjort noe for min del :)
 
Tror ikke de sletter tråder, de trådene som det ikke er aktivitet på havnet bare sist i rekken!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, skjønte nesten det. Men måtte prøve meg :p hehe
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp