Fotografering

Jolanda

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Har dere tatt profesjonelle bilder av barnet/barna? Evt. hele familien? Hvor gamle var barna?
 
Nei:/ ikke mer en i bhg 2 år gamle
 
Hadde 1-årsfotografering av eldste [emoji4] blir det sammme med minste, og da tenker vi og ta familiebilder også.
 
Tantebarnet mitt har fagbrev som fotograf! Så har blitt litt fotografering her i gården :)
 
Var på nyfødt fotografering, da var han to uker. :) Da tok vi familie bildet samtidig.
 
Kun i bhg, 2 år på rad nå. 1,5 og 2,5 år.
Har tatt selv med speilreflekskamera da
 
Vi tok bilder i studio da han var 4 mnd gammel, og skal ha familiefotografering ute med med fotograf om noen uker (han er snart 2).
 
Kun av barnet. Han var 10 mnd gammel [emoji4]
 
Vi har tatt av guttungen hvert år rundt bursdagen hans i juni. Tatt familiebilder to av de gangene.
Skal ta nye nå om et par uker
 
Nyfødtbilder og 6 mnd [emoji173]️
 
Tok nyfødtfotografering av lille og med oss, også var jeg på barselfotografering med to venninner når hun var 4,5 mnd. [emoji4]
 
Vi var på nyfødtfotografering da hun var 16 dager gammel, og igjen i forrige uke for å ta portrett/ettårsbilder. Bhg her er slutta med bilder, så da er det koselig å ha gjort det selv. Koster jo litt, men det er så fine minner
 
Nei, men er hobbyfotograf selv og har klart å få dekket behovet selv til nå.
 
Vi har ikke tatt bilder i studio. Sambo er fotograf og tar masse bilder av ungene [emoji846] Jeg syns at de fineste bilder blir tatt hjemme eller på tur, i naturlig setting når de koser seg.
 
Back
Topp