Fotballtrening i regn

Kosmo.

Gravid mamma
Junibollene 2023
Litt dumt spørsmål, men sønnen har starta på fotball, og dette blir hans første trening i regn, hva pleier de ha på seg? Treningstøy eller allværstøy, eller treningstøy med ullundertøy under? :hilarious:
 
Her er det 3 grader og sludd i dag så da tenker jeg ullundertøy, treningstøy og ei tynn regnjakke (hun har fra klubben, mye tynnere og lettere enn vanlig, men eller ville jeg tatt en vanlig)

Regner det mye så har hun den på, er det opplett så kanskje ikke. Jeg har sendt på trening med regnbukse også når det regner mye. Så lite regn som det er her er det neppe nødvendig i dag, men stillongs
 
Håpløst å trene i allværstøy.
Treningstøy med ull under er fint. Jeg likte også å ha en tynn lue og hansker i tillegg.
Har man en sånn lett tynn jakke som mange klubber i tillegg til overtrekksdressen, er denne fin å ha i tillegg.
 
Ja, håpløst med sånt tøy, men når det regner og sludder sideveis så har jeg i samråd med treneren (aka jentas far i vårt tilfelle) likevel hatt på en vanntett bukse. Ellers hadde hun vært klissvåt til skinnet og iskald før oppvarminga var klar. Sånne dager hvor utendørs opphold nesten ikke er anbefalt, så sender jeg ikke en 7 åring til å fryse så mye. Da skjer det jo ikke at hun drar flere ganger.
 
Takk for svar, ble ull og treningsbukse, tynn og tykk ullgenser, han ble våt men ikke kald <3
 
Back
Topp