Fosterdiagnostikk

BienMaia

Forelsket i forumet
Er det noen av dere som skal ha fosterdiagnostikk? I så fall, ble dere henvist fra gynekolog eller fastlege? Når har dere fått time? (Altså hvilken uke?)
Jeg har lest om det og ser at jeg er i en av de gruppene som kan få tilbud om dette, men jeg har ikke tenkt på det før nå, og hverken gynekolog eller fastlege har tatt det opp. Er nå i ca uke 10, da begynner det kanskje å haste litt?
 
E på nasjonalt senter for fostermedisin avd fosterdiagnostikk å får blandt annet duotest dær. Vet ikke om det e det du mene
Ble i uke 6 henvist fra fastlege, ul uke 8. Blodprøver uke 9 å ny ul i morra uke 12 å får da resultatet av duotesten som e en kombo av blodprøvan å morgendagens ul.
 
E på nasjonalt senter for fostermedisin avd fosterdiagnostikk å får blandt annet duotest dær. Vet ikke om det e det du mene
Ble i uke 6 henvist fra fastlege, ul uke 8. Blodprøver uke 9 å ny ul i morra uke 12 å får da resultatet av duotesten som e en kombo av blodprøvan å morgendagens ul.

Takk for svar! Ser at jeg er litt sent ute hvis prøvene skal tas så tidlig. Lykke til imorgen [emoji4]
 
Back
Topp