Forvirra!!!!

Trine25

Elsker forumet
Huff... jeg er så forvirra.. er 9 dager siden jeg tror jeg hadde en MA men jeg har fortsatt graviditets symptomer.. Blir plutselig kvalm, ømme pupper "øm" i nedre del av magen, trøtt og amper...
Grunnen til at jeg bare tror at jeg hadde en MA er at legen ikke ville undersøke om jeg hadde mista.. ba meg bare ta ny test om 14 dager.. som blir førstkommende fredag... blødde slik at jeg trengte bind i to dager, men hadde ikke vondt i magen eller noe, slik jeg hadde første gang vi mista... Forvirra og trengte bare og få "tømt" meg litt



 
jeg ville ha ringt igjen og bedt om og fått en ul eller og bestilt time privat...
jeg bynte og blø pluss at jeg hadde smerter en torsdag og kom ikke inn på ul før tirsdagen etterpå og da jeg kom ut derifra var jeg bare letta og ikke trist.. syntes det værste var og gå og ikke vite...er så mage tanker som går igjennom hade når enn skal gå og tenke sånn uten at man egentlig kan være 100% sikker på va som foregår.. så jeg krysser fingrene mine for at du ikke har hatt en SA/MA!!
Og kom deg til UL! mas på legen eller oppsøk enn annen lege
 
takk for svarene! Jeg bor på en liten plass hvor det ikke er noe tilbud om privat UL.. Skal ringe på legekontoret og mase nå.. er jo mentalt innstilt på at jeg har mista.. men vil få sjekka det opp...



 
Lykke til, håper at det går bra med deg
 
jeg blødde sinnsykt i 2 dager jeg og med alex.. masse masse.. men jeg sitter her med han jeg.. blødde i 2 uker etterpå også men ikke så mye.. var akuratt sånn når jeg mistet og så trodde det var det, men nei da[:D]
 
tusen takk for all støtte og alle svar! men jeg har nok mista.. fått det bekreftet 100% sikkert nå.. Føler meg lettet men samtidlig utrolig tom og trist.. Heldigvis har jeg en liten go gutt til å tøste meg!




 
Det var trist å høre[:(] Sender deg en god klem
 
ORIGINAL: Cathrine76

Lykke til, håper at det går bra med deg
 
vet ikke hva jeg skal tru jeg,hadde en sa for 3 uker siden,mista alle symptomer,men har nå kommet tilbake.kan jeg være gravid igjen...........itilfelle er jeg bare 2-3 uker på vei,å det er jo litt tidli å få kvalme,ømme pupper å oppblåst mage..........
 
Back
Topp