Forventer du å arve noe til babyen?

Avocado

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Noe gammelt som er nedgått i generasjoner?
Eller kanskje noe litt nyere?
Noe du selv hadde som barn som er tatt vare på?
 
Vi har en vugge i familien som ble brukt for første gang tidlig på 50-tallet. Den gleder jeg meg til å bruke.

Så har foreldrene mine tatt vare på et "babynest" i blå velur som jeg selv lå i som baby.

Det finnes også litt gamle treleker og klær/strikk.

Veldig koselig ❤️
 
Jeg har nå vært innom kjelleren til foreldrene mine og ransaket alt av babyklær. Barnet mitt vil da arve min fars babyklær som er 47 år gamle, skulle ønske vi også kunne arvet barnevognen som er blitt brukt siden 1970, men onkel fikk akkurat en sønn, så det blir nok ikke noe av det :/
 
Jeg har nå vært innom kjelleren til foreldrene mine og ransaket alt av babyklær. Barnet mitt vil da arve min fars babyklær som er 47 år gamle, skulle ønske vi også kunne arvet barnevognen som er blitt brukt siden 1970, men onkel fikk akkurat en sønn, så det blir nok ikke noe av det :/

Åh! Den vogna er sikkert såå fin og nostalgisk. Synd det ikke ble klaff for dere på den...
 
Åh! Den vogna er sikkert såå fin og nostalgisk. Synd det ikke ble klaff for dere på den...

Den er nydelig, noe ALA lignende denne
a91c8f55b87fbd5a6442b97b7536376c.png


Etter pappa som er den vel blitt brukt av alle barna som kom etter han som da vil si 6 stk, får dog hoppe over min generasjon :/

Men vuggen du skal få Arve skulle jeg gjerne ha sett, den er sikkert fin! Jeg elsker jo alt av klassiske og nostalgiske klær og interiør!
 
Den er nydelig, noe ALA lignende denne
a91c8f55b87fbd5a6442b97b7536376c.png


Etter pappa som er den vel blitt brukt av alle barna som kom etter han som da vil si 6 stk, får dog hoppe over min generasjon :/

Men vuggen du skal få Arve skulle jeg gjerne ha sett, den er sikkert fin! Jeg elsker jo alt av klassiske og nostalgiske klær og interiør!

Kjempefin!!! :)

Må finne et bilde og dele etterhvert. Klarte ikke google meg til noe som lignet.
 
Mamma har ikke så mye igjen fra når barna var små men hu ville gi meg et bilsete. Takket pent nei da jeg vil ha heeelt nytt. Setet hun har er jo tross alt fra 2005 [emoji53]
 
Med 12 (!) tantebarn og også mange venninner som er ferdige med små barn, blir det garantert mye klær, leker etc som kommer til å bli gitt til oss. Her vil det nok gjerne komme til ett punkt hvor vi må si stopp [emoji28]
 
Med 12 (!) tantebarn og også mange venninner som er ferdige med små barn, blir det garantert mye klær, leker etc som kommer til å bli gitt til oss. Her vil det nok gjerne komme til ett punkt hvor vi må si stopp [emoji28]

Luksusproblem :p
 
Har faktisk ingen å arve av, hvis ikke skulle jeg gjerne gjort det[emoji85] Tantene mine fikk sine siste for 10-15 år siden, og har de tatt vare på noe, så er det alt gått i arv til noen andre. Og ingen nære venner har begynt å reprodusere enda. Så er først i venneflokken, søskenflokken og søskenbarnflokken. Men tenker å kjøpe en del på Finn, alt trenger ikke være nytt :)
 
Har egentlig nesten alt fra før siden dette er 3 mann på vei [emoji2]
De få tingene jeg mangler kjøper jeg nytt eller brukt [emoji4][emoji1305]
 
Ikke egentlig, har fått baby klærne jeg hadde når jeg var liten og noe leker som jeg ønsket å ta vare på. Håper det er noe å arve fra mannen sin side så vi kan bruke noe fra begge.. Om vi får jente, kan det være vi får arve/kjøpe rimelig av en venninne som har termin 6 mnd før oss :)
 
Back
Topp