Forumtreff for Oslo & omegn :)

Jeg kan i mai også:) Men helt i orden med starten av juni for min del[emoji4]
 
Jeg må se an formen, men blir gjerne med. :)
 
Hei alle sammen! Jeg har hatt STORE problemer med å logge meg inn her i det siste.. bare vært surr og jeg har ikke fått oppdateringer fra denne tråden. Hormonella er ikke spesielt fornøyd med det

Men! For å lande på hvor og når vi skal treffes, foreslår jeg tordag 25.mai kl.17 på Egon på jernbanetorget. Jeg kan bestille bord når jeg vet hvor mange vi blir :)
Hvis det er fullt der, finner jeg et annet sted, kanskje på Grünerløkka?

Blir koselig å treffe dere! Det kommer flere augustmødre som jeg kjenner fra før også, som hadde lyst å slenge seg med! Også sier jeg ja til de som har spurt meg på PM som er fra juni eller juli:) Bare hyggelig med nye bekjentskaper Jeg gleder meg til å treffe dere :)
 
Hei alle sammen! Jeg har hatt STORE problemer med å logge meg inn her i det siste.. bare vært surr og jeg har ikke fått oppdateringer fra denne tråden. Hormonella er ikke spesielt fornøyd med det

Men! For å lande på hvor og når vi skal treffes, foreslår jeg tordag 25.mai kl.17 på Egon på jernbanetorget. Jeg kan bestille bord når jeg vet hvor mange vi blir :)
Hvis det er fullt der, finner jeg et annet sted, kanskje på Grünerløkka?

Blir koselig å treffe dere! Det kommer flere augustmødre som jeg kjenner fra før også, som hadde lyst å slenge seg med! Også sier jeg ja til de som har spurt meg på PM som er fra juni eller juli:) Bare hyggelig med nye bekjentskaper Jeg gleder meg til å treffe dere :)

Yey! Så kjekt. [emoji16] I'm in!
 
Mistenker jeg er opptatt den 25., men kan jo bli med på et senere treff. :)
 
Kan jeg snike fra Juli [emoji85] vi er noen fra Oslo i juli. Men ikke så mange evt så kunne jeg sagt i fra til de også om det?

Mange av oss har termin sent i juli, men som regel er jo en mnd mellom termin ikke så mye å si :)
 
Back
Topp