Fortell noe om deg selv

Nå som jeg har vært sykemeldt har jeg hatt masse tid hjemme.
Jeg har dermed funnet på å telle alle kjolene mine som jeg har hengende i walk-in garderoben og svaret ble 103 (!?!?!) kjoler :) Såååå.... denne informasjonen skal jeg holde for meg selv...

Å jeg som syntes mine 30 var mange [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Har gjennom tiden hatt veldig forskjellige hobbyer, som er veldig forskjellige fra hverandre- danset ballet, Pole fitness, booty dance , samtidig som jeg har også spilt fotball og gikk på skyteskole. Nå som jeg er gravid , blir det vel bare yoga, alle andre hobbyer er satt på vent.
 
Jeg er lat OG et skippertaksmenneske.. skikkelig dårlig kombinasjon :p
 
Jeg har to vidt forskjellige utdanninger - IT fagbrev og førskolelærer (bachelor)
 
Jeg kan ikke snakke jobb med mannen, for han forstår ikke hva jeg gjør og hvorfor jeg gjør ting på jobb. Han blir stadig overraska over hva jeg gjør, og det blir bare kverulering fra hans side, der "vi er så slemme" på jobb.
 
Slet med depresjon i ca 12 år! Halve livet mitt, det.
 
Jeg virkelig haaater å starte morgenvakta med noen som viiirkelig skal prate om allslags, kooonstant! HYSJ-TI STILL- KLOKKA ER BARE 07.30 [emoji23] Jeg dævver [emoji14]
 
Jeg har aldri røyket eller snuset, og har heller aldri planer om å starte!
Alkohol drikkes kun ca 10 ganger per år, bare i bursdager / jul/ nyttår / bryllup og slikt.
 
Jeg liker ikke å ha besøk og unngår derfor å legge opp til at folk kommer hot. Jobber med å bli flinkere for fireåringen elsker jo å ha besøk :)

Og jeg gruer meg allerede til dåp og konfirmasjonene til barna mine (selv om det er 11 år til eldstemann er konfirmant), for jeg hater å snakke foran andre og det å være i fokus (selv om jeg ikke er hovedpersonen i selskapet). Heldigvis har jeg en mann som kan ta seg av sånt som å ønske velkommen og si "vær så god" :p
 
Back
Topp