Fortalt foreldrene dine/hans?

*mamma07og09*

Glad i forumet
Har dere fortalt det til de vordene besteforeldrene enda? :)

Vi har ikke, men vil si det til hans etter tidlig ultralyd. Går det galt igjen er det godt og ha støtten dems. Dette blir første barnebarnet dems så håper de blir like glade som sist :)
Tenkte og fortelle det til min og, men de bor på andre siden av landet og er så opptatte med egne liv, så tror ikke responsen blir i taket der.
 
Her vet begge sider det...
Jeg har en lang historie bak meg med 3 sa/1ex.u/1ma.. Så greit at de vet om det, tilfelle noe skjer...
Dette blir også vårt siste forsøk på en liten en til, og det er de også klar over.

Innerst inne gleder de seg nok veldig,men redselen for at det skal gå galt ligger nok og presser veldig... Tror ingen av oss tenker at dette går bra før vi har babyen ute hos oss:)
 
Begge sider vet det her også. 3. graviditeten på kort tid så like greit å informere. Er dessuten så dårlig at vi trenger hjelp i hverdagen så er greit at mamma kan komme innom med middager til mannen og jenta
 
Begge sider skal få vite det imorgen hannes blir besteforeldra for aller første gang i en alder av 60, mens mine har hatt i over 20 år
 
Mine foreldre fikk vite det i uke 7, blir forhåpentligvis deres første barnebarn. Samboers foreldre vet det ikke ennå. Kunne fortalt det til svigermor og mannen, men velger å vente litt. Svigerfar klarer ikke å holde kjeft så han har ikke vært aktuell å fortelle det til... :p
 
Ikke fortalt noe til noen i familien enda, vi kunne sikkert holdt oss til jul! ;) Min mor var på besøk forrige uke, men jeg vil vente til vi har vært på ul i uke 12. Dette er vår #3, så ikke sånn kjempenyhet ;) :p Svigerfar bor 50 meter unna og skal dra bort i 6 mnd nå, så mannen vil si det til han før han drar, selv om jeg ikke ønsker det da. Men han drar før jeg er 12 uker. Heldigvis er ikke dette en kar som en trenger å si så mye til, skjer det noe galt, så lar han det bare ligge. Vi ønsker ikke å måtte ha med andre å gjøre om det går galt svangerskapet. Vi bor veldig langt ifra all annen familie, så lett å skjule heldigvis! Men vi har "måttet" sagt det til en på hver avdeling i barnehagen, det er mye pappa-levering og sen levering for tiden siden jeg er så dårlig.
 
Nei, ingen foreldre vet her enda, men broren min og kjæresten hans vet :)
 
Har ikke sagt det til noen andre enn mannen enda. Er vår 3. Som kommer nå
Men er redd for negative tilbakemeldinger siden jeg er arbeidsledig for tiden. Venter lengst mulig
 
Har ikke sagt det til noen andre enn mannen enda. Er vår 3. Som kommer nå
Men er redd for negative tilbakemeldinger siden jeg er arbeidsledig for tiden. Venter lengst mulig
Ser den, jeg er student på 2.året og mannen min fikk ikke jobb vidre etter kadett tid siden oljen er så dårlig nå, så han er jobbsøkende. Er veldig redd for negative tilbakemeldinger jeg og :-/ men tenker at ett barn ikke alltid kan planlegges og vi gjør det vi kan for at det skal få det bra og vi er positive til at han skal klare få seg jobb og skolen blir jeg jo ferdig med til slutt uansett, så om ikke folk klarer og glede seg sammen med oss får det være opp til dem. Vil ikke ha mugg i livet vårt :)
 
Nei, men svigers har bedt mannen om hjelp to helger på rad og da han igjen svarte at det ikke er mulig fordi jeg er syk (vi har ei litta ei) så spurte de "er vell ikke såkalt morgenkvalme vell?" - han hadde ikke svart ærlig :p
 
Han har sagt det til søsteren sin, foreldrene hans er døde. Jeg vil vente med å si noe til noen før uke 12, helst etter OUL. Jeg vet at min familie vil bli litt "bekymret" i og med jeg har tre fra før og han bor og jobber i Finland. Men jeg tenker at alt går, og dette skal vi klare <3
 
Vi har ikke sagt det til familien enda. Kun ei venninne som vet pga vi kom inn på temaet :) Vist jeg kan så vil jeg vente til uke 12 før vi sier noe :)
 
Ser den, jeg er student på 2.året og mannen min fikk ikke jobb vidre etter kadett tid siden oljen er så dårlig nå, så han er jobbsøkende. Er veldig redd for negative tilbakemeldinger jeg og :-/ men tenker at ett barn ikke alltid kan planlegges og vi gjør det vi kan for at det skal få det bra og vi er positive til at han skal klare få seg jobb og skolen blir jeg jo ferdig med til slutt uansett, så om ikke folk klarer og glede seg sammen med oss får det være opp til dem. Vil ikke ha mugg i livet vårt :)

Helt enig i det du skriver. Foreldrene mine var negative da vi fikk nr2.
Mannen er vikar på skolen her, men de trenger alltid folk.

Vi begynte på nr3 mens jeg fortsatt hadde jobb
 
Uff da, noe spesiell grunn til det?
Skal ikke grave vis det er personlig, tenkte bare vis vi kunne hjelpe med tops eller sånt :)
Fordi jeg er student , har en baby som ble født i februar i år og vi leier en liten leilighet.. dette var en stor overaskelse og ikke planlagt. Så regner med det kommer et par kommentarer spesielt fra svigerfar han er verdens største krevrulandt.. og jeg er ikke så glad i å diskutere.. svigermor er veldig imot abort å tror jeg ikke kommer til å si så mye :)
 
Vi skal vente så lenge som mulig. Regner med å fortelle det til min familie etter OUL en gang, mens vi venter til julaften med å fortelle det til hans familie. Min familie bor 5 min unna, mens hans bor i en annen landsdel og derfor kan vi dele det litt opp :)
 
Her vet bare vi, bestevenninna mi og sjefen hans det.
Skal på ul på mandag, så det kan hende vi sier det til mora hans etter det, siden vi har ukentlig omgang med henne, og hun sikkert begynner å lure på hvorfor jeg er så dårlig form hele tiden. :p
Men tenkte å vente til jul med å fortelle det. ;)
 
Back
Topp