Forstoppelse

Malolu87

Forelsket i forumet
Gir malt og minifom. Holdt på i 2 uker. Får ikke avføringa ordentlig i gang igjen[emoji34]

Har forresten forstoppelse noe med kolikk og gjøre?[emoji15]
 
Hvor gammel er babyen, og hva spiser h*n?

Det er ikke sikkert du trenger å gi noen av delene.
 
Har lest at malt kan i enkelte tilfeller ha motsatt effekt.

Har du prøvd å bytte til for eksempel hipp? Jeg har gitt MME svært få ganger, men siden min har blitt ammet ellers så har vi ikke merket stort til det. Men flere i barselgruppen hadde god effekt av p bytte merke.
 
Har lest at malt kan i enkelte tilfeller ha motsatt effekt.

Har du prøvd å bytte til for eksempel hipp? Jeg har gitt MME svært få ganger, men siden min har blitt ammet ellers så har vi ikke merket stort til det. Men flere i barselgruppen hadde god effekt av p bytte merke.

Yes, det har jeg lest også, og helsestasjon og sykehus her anbefalte å holde seg unna malt.

Har du prøvd å jobbe med beina til babyen, massere magen+ryggen og bære i kolikk-grep?
 
Minifom hjelper forresten ikke på avføring. Dråpene danner på en måte "hinne" rundt luft i magen/tarmen og sprekker de. Har effekt på noen, andre ikke.
 
Har lest at malt kan i enkelte tilfeller ha motsatt effekt.

Har du prøvd å bytte til for eksempel hipp? Jeg har gitt MME svært få ganger, men siden min har blitt ammet ellers så har vi ikke merket stort til det. Men flere i barselgruppen hadde god effekt av p bytte merke.
Ja det мed мotѕatt effeĸt нar jeg ogѕå leѕt..

Ja prøvde нipp i ėn dag.. gav fort opp, etterѕoм нan iĸĸe вle ѕå мett.. Jeg vet.. "вare" å øĸe i Мengde..[emoji58] мen føler oѕѕ tryggere på nan. pappan er мer for å нolde på nan. мen jeg нar egentlig lyѕt å gå til нipp igjen. мen jeg er ѕånn at jeg вlir fort lei.. og vil вytte oftere..мen ѕiden vi iĸĸe er enig, вlir vi på "den tryggeѕte ѕiden" [emoji4]

вrυĸt nan i 3υĸer i ѕtreĸĸ nå..
 
Ville prøvd å redusere malt. Sykle med beina, sette over do, bære i bæretøy. Om bby sliter med nan bør dere bytte. Prøv feks allomin.
 
Back
Topp