Forstår ingenting..

Desmi

Betatt av forumet
IKM i går i følge meg selv, men den 23 i følge WomanLog.

Mensen har ikke dukket opp, ingen tegn til at den kommer og negative tester.. (skimter kanskje noen skygger men ingenting annet)

Har aldri gått over tiden uten graviditet! (Syklusen min har aldri vært lenger enn 24-28 dager..)

Hva gjør jeg?[emoji30]

Blir gal av denne kroppen. :(
 
Noen produserer hcg sent da, så fortsett å test så får du kanskje positiv om et par dager:)
Eventuelt så har du hatt EL senere enn vanlig (selv om du pleier å ha stabil syklus så kan det jo skje, f.eks. hvis man er stresset e.l. så kan det utsette EL).

Lykke til. Håper på positiv test snart:)
 
Noen produserer hcg sent da, så fortsett å test så får du kanskje positiv om et par dager:)
Eventuelt så har du hatt EL senere enn vanlig (selv om du pleier å ha stabil syklus så kan det jo skje, f.eks. hvis man er stresset e.l. så kan det utsette EL).

Lykke til. Håper på positiv test snart:)

Tusen takk :) krysser fingrene.
 
Eller så kan det hende syklusen tuller litt denne pp.. kanskje har du ikke hatt el? Kanskje kommer tr noen dager forsinket. Eller så kan det jo være som snorkfrøkna_90 sier, selvom de fleste gravide får positiv test innen ikm.
 
Eller så kan det hende syklusen tuller litt denne pp.. kanskje har du ikke hatt el? Kanskje kommer tr noen dager forsinket. Eller så kan det jo være som snorkfrøkna_90 sier, selvom de fleste gravide får positiv test innen ikm.

Føler hele kroppen min tuller denne pp'en..
Ganske sikker på at jeg hadde el 11.05.. Var i allefall helt positiv el-test og så negativ dagen etter..
Så da er jeg 15 dpo idag! Burde jo vise noe dersom det har klaffet[emoji30]

Hadde en exu før jeg ble gravid med datteren min i 2013, så er redd for det igjen :( måtte da fjerne ene egglederen, men har hatt stabile sykluser fordi om..
 
Back
Topp