Forsinket EL

hoppestokken

Forumet er livet
Sensommerbarna 2019
Påskeliljene 2022 ❤️
Jeg er nå på CD 22 uten temp-stigning som bekrefter EL. Har tempet i et år, så det er ikke noe i veien med måten jeg gjør det på. Har stort sett alltid hatt EL rundt CD 16-18, med en mnd den kom på CD 20. Den mnd hadde jeg influensa, så antar det var grunnen. Nå er jeg som nevnt på CD22, og EL har tydeligvis ikke vært enda. Jeg har ikke fått testet med EL-tester siden CD 16/17 fordi jeg er tom. Men de siste to dagene har jeg hadde mye murringer på ettermiddagene, og mye EL-slim. For meg virker det som kroppen prøver og prøver, men egget får ikke til å slippe.. Noen som har erfaring med å få fortgang på sakene? Er litt usikker på hva som kan være årsaken til at det ikke funker. Føler ikke at jeg har vært spesielt stresset, men det har vært travelt den siste tiden. Jeg har også trent ganske mye og tungt. Vil helst ikke slutte med det, men er redd jeg bør trappe ned hvis det påvirker hormonbalansen :( Litt rotete innlegg kanskje, men hovedspm er om noen har liknende erfaringer, og evt noen tips å komme med? :)
 
Trenger ikke å være noe galt selv om du ikke har EL en mnd. Ganske normalt at man har 1 mnd i ny og ned uten EL.
Er ikke så lenge siden jeg hadde det, ingen EL og mensen ble hele 9 dager lang.
 
Har ingen råd å komme med, men kan dele min erfaring for jeg opplever nesten det samme nå. Er på CD37. Forventet mens var på tirsdag, har negative tester. Forgje syklus år på 33 dager, trodde ting hadde begynt å stabilisere seg etter MA, men tydeligvis ikke.. Håper du finner ut av det snart! :)
 
Vis vedlegget 270033

Her er temp-kurven min. Vi prøver ikke denne mnd, som dere kanskje ser. Men vi skal prøve på neste EL, så det bekymrer meg så klart at den skal begynne med sånt tull nå etter å ha vært stabil i et år.
Jeg har ingen svar å komme med dessverre, jeg bare lurte på hvilken app det der er? Den så fin ut!!
 
Trenger ikke å være noe galt selv om du ikke har EL en mnd. Ganske normalt at man har 1 mnd i ny og ned uten EL.
Er ikke så lenge siden jeg hadde det, ingen EL og mensen ble hele 9 dager lang.

Takk for svar! Jeg vet jo at det i teorien er normalt, men syns det var dårlig timing nå, rett før vi starter prøving [emoji28]
 
Har ingen råd å komme med, men kan dele min erfaring for jeg opplever nesten det samme nå. Er på CD37. Forventet mens var på tirsdag, har negative tester. Forgje syklus år på 33 dager, trodde ting hadde begynt å stabilisere seg etter MA, men tydeligvis ikke.. Håper du finner ut av det snart! :)

Jeg har ikke hatt noen MA eller liknende, så skjønner ikke helt hvorfor den tuller. Men jeg har vel kanskje vært mer stresset enn jeg tror selv. Får satse på at det stabiliserer seg fort. Trist med MA for deg. Håper du får normale sykluser snart du også! Og at vi kanskje kan komme i samme termingruppe etterhvert[emoji4][emoji171]
 
I dag har jeg tatt treningsfri og slappet av med et glass vin (og litt jobb[emoji85]) på kvelden. Håper det er det som skal til for at det dumme egget skal slippe taket! Jeg vil over på ny syklus[emoji56]
 
IMG_6558.jpg


Litt opp i dag, men dessverre ikke nok. Kan like gjerne være pga vinglasset i går[emoji53] Dette er frustrerende greier. Føler virkelig med dere som har det sånn måned etter måned. Jeg blir jo helt koko av én mnd med tull
 
Back
Topp