Forsinkelse Nav

Bambusmamma

Glad i forumet
Noen av dere som mottar foreldrepenger, sykepenger osv. som har fått pengene i dag? Ser på nettsiden til Nav at det er forsinkelser:grumpy:
 
Ikke fått her nei. Blir vel ikke før på fredag...
 
Uff så kjedelig for de som har ventet på det i dag, når det er rød dag i morgen!

Mens vi er inne på nav og utbetalinger; hva går "bidrag" under? Altså farsbidrag som betales gjennom nav? Har dette en fast utbetalingsdato? Har bare fått dette utbetalt to ganger og datoene er ikke like. Blir ikke klok på dette og finner ikke svar på nav.no heller.
 
Ikke fått noe nei :(
Håper det kommer plutselig.
Ble feil i forrige sykemelding og, så venter på å få etterbetalt for en uke. Står i minus på kontoen.

Godt feriepengene kommer rundt nå og :D
 
Uff så kjedelig for de som har ventet på det i dag, når det er rød dag i morgen!

Mens vi er inne på nav og utbetalinger; hva går "bidrag" under? Altså farsbidrag som betales gjennom nav? Har dette en fast utbetalingsdato? Har bare fått dette utbetalt to ganger og datoene er ikke like. Blir ikke klok på dette og finner ikke svar på nav.no heller.
Har egentlig inntrykk av at ingenting har en fast dato egentlig. Det står vel ofte "innen siste virkedag i mnd"

Stod det da jeg fikk foreldrepenger og, men fikk alltid utbetalt den 20/21.
 
Ifølge Nav selv så prøver de så godt de kan med at alle skal ha fått pengene inn fredag 26.mai.
Nav har faste datoer på en god del av utbetalingene sine som jeg har sett (det er en egen oversikt på nav sin nettside), men 12. og 25. er de datoene hvor det blir utbetalt mest ytelser.
Foreldrepenger f.eks er 25. hver mnd og trygda 12.
 
Uff så kjedelig for de som har ventet på det i dag, når det er rød dag i morgen!

Mens vi er inne på nav og utbetalinger; hva går "bidrag" under? Altså farsbidrag som betales gjennom nav? Har dette en fast utbetalingsdato? Har bare fått dette utbetalt to ganger og datoene er ikke like. Blir ikke klok på dette og finner ikke svar på nav.no heller.

Jeg får også dette til forskjellige datoer, det har visst noe med at far får "forfall" siste virkedag i mnd, betaler han så kommer pengene tidlig, betaler han ikke kommer de senere, mener de skal tidligst komme 1 og senest 10.
 
Mine står til utbetaling nå, men siden set er rød dag, så kommer de vel i morgen.

Selvom de pleier å komme den dagen de står til utbetaling, de kom ikke opp i går.
 
Uff så kjedelig for de som har ventet på det i dag, når det er rød dag i morgen!

Mens vi er inne på nav og utbetalinger; hva går "bidrag" under? Altså farsbidrag som betales gjennom nav? Har dette en fast utbetalingsdato? Har bare fått dette utbetalt to ganger og datoene er ikke like. Blir ikke klok på dette og finner ikke svar på nav.no heller.
Bidragsforskudd betalt av nav, skal komme "innen den 10." i en mnd, men kommer som regel den 5.. Sånn i alle fall. Og det betales jo bare ut dersom far ikke har betalt bidrag/er for sen.. Eller slik som biologisk far til mi, ikke har inntekt nok..

Så er vel slik som nevnt over at far har siste frist i slutten av mnd. Så kommer det når han betaler, og aller senest den 10., dersom nav må legge ut.
 
Ikke fått noe, men tar alltid høyde for at de kan bli forsinka så det går egentlig helt fint [emoji2]
 
Har alle fått nå? Ikke kommet noe hos meg ser jeg...
 
Uff så kjedelig for de som har ventet på det i dag, når det er rød dag i morgen!

Mens vi er inne på nav og utbetalinger; hva går "bidrag" under? Altså farsbidrag som betales gjennom nav? Har dette en fast utbetalingsdato? Har bare fått dette utbetalt to ganger og datoene er ikke like. Blir ikke klok på dette og finner ikke svar på nav.no heller.

Er det bidrag far betaler via NAV eller bidragsforskudd du tenker på? Sistnevnte skal være på konto innen den 10. hver måned. Bidrag fra far aner jeg ikke, dessverre. Håper uansett du får de pengene du skal ha innen riktig tid!

Min uføretrygd utbetales innen den 20. hver måned, men nå i mai fikk jeg den allerede 12. mai. Dette er trolig grunnet 17. mai, for ofte får jeg pengene tidligere da samt ved juletider (da SKAL pengene være inne tidligere). Barnetrygden får jeg alltid innen siste virkedag i måneden, så datoen vil variere etter når det er helg eller andre helligdager. Ser at den ikke har kommet inn foreløpig, men det er jo flere dager igjen av mai enda [emoji6].

Håper alle får pengene dere venter på snarest!
 
Har alle fått nå? Ikke kommet noe hos meg ser jeg...
Jeg fikk på morgenen, men usikker på hva utbetalingene er. Fått to... [emoji14]
Men jeg finner ikke kodebrikka mi :eek:
 
Jeg fikk på morgenen, men usikker på hva utbetalingene er. Fått to... [emoji14]
Men jeg finner ikke kodebrikka mi :eek:

Hm, okei, får satse på mandag og eventuelt ringe da [emoji4]
 
Back
Topp