Formen, sykmelding?

Fikk ny 100% sykmelding for 3 uker igjen i går jeg.. er utslitt både fysisk og psykisk[emoji20]
Legen ville at jeg skulle fungere hjemme før jeg presser meg i jobb igjen.
 
Jeg har vært 100% sm i 3 uker og skal til legen igjen idag. Sliter med mye kynnere som i tillegg er vonde. Jobber i bhg, så er vanskelig med pauser iløpet av dagen. Nå sliter jeg så med at jeg er så andpusten og svimmel hele tiden. Føler jeg er som jeg var da jeg var høygravid sist :( Kjedelig...
 
Jeg har vært 100% sm i 3 uker og skal til legen igjen idag. Sliter med mye kynnere som i tillegg er vonde. Jobber i bhg, så er vanskelig med pauser iløpet av dagen. Nå sliter jeg så med at jeg er så andpusten og svimmel hele tiden. Føler jeg er som jeg var da jeg var høygravid sist :( Kjedelig...

Jeg føler meg akkurat likedan[emoji15] kjennes ikke ut som jeg er 23 uker på vei, mer sånn 37 [emoji28][emoji85]
Blir sykt fort sliten, og andpusten [emoji20]
 
Da ble det 50 prosent sykmelding på meg i 2 uker. Får dere for så kort periode? :)
Jeg får fra kontroll til kontroll, rundt fem uker i slengen med andre ord. Men jeg kommer meg ikke tilbake i jobb, og det vet både jeg, legen, nav og arbeidsgiver.
 
Da ble det 50 prosent sykmelding på meg i 2 uker. Får dere for så kort periode? :)
Greit å prøve og kjenne på det også vil nok legen vurdere 1 mnd eller 4 uker neste gang tenker eg?
Eg er 40% SM i 1 mnd nå, legen min ser litt på datoer ift. skoleferiene (er lærer) og jeg får sjukemelding etter det. Regner ikke med å være tilbake i full jobb igjen nå, desverre.
 
Jeg jobber turnus i 50 % stilling for øyeblikket. Har foreløpig brukt egenmelding og flyttet på litt vakter for å kjøre turnusen lette for meg. Så gjør vi det frem til jeg føler jeg ikke klarer mer. Men føler ikke at det er noe nederlag med sykemelding om det skulle bli sånn.
 
Da ble det 50 prosent sykmelding på meg i 2 uker. Får dere for så kort periode? :)

Jeg fikk 2 uker først for å teste og 4 uker neste gang. Jeg, arb. giver og lege vet at dette kommer til å vare ut svangerskapet. Jeg er 20 prosent sykemeldt :)
 
Back
Topp