Formen deres?

Jeg irriterer meg over mer enn før, kjenner det koker inni meg men klarer foreløpig å holde det inni meg :) går heller unna :)
Her er formen værst på kvelden, heldigvis etter ungene er lagt. Skikkelig svimmel og uvell ikveld
 
Er så syyykt oppblåst om dagen! Ser jo gravid ut allerede.. flere som strever med dette? :sour:
Haha jeg har vært sånn hver gang jeg har vært gravid. Må begynne med store hette gensere i uke 5[emoji23] blir stress nå når våren og varmen kommer
 
Haha jeg har vært sånn hver gang jeg har vært gravid. Må begynne med store hette gensere i uke 5[emoji23] blir stress nå når våren og varmen kommer
Off, ja! Strever med klær allerede i uke 4+4 [emoji28] orker ikke de vanlige dongeribuksene mine fordi de strammer sånn
 
Jeg er så trøtt, prøver å holde ut til over 21 om ikke annet:sleep011:sleep002å
 
Jeg er så trøtt, prøver å holde ut til over 21 om ikke annet:sleep011:sleep002å

Her også! Holder på å sovne når jeg sitter i møter på jobb.. lenge siden jeg har kjent på det! :sleep002 Må helst ha powernap etter jobb for å holde ut hele kvelden :schocked028
 
Håper på å melde meg inn her etterhvert, og innbiller meg å kjenne alt dere kjenenr :p har ikm om over en uke, hehe.
 
Hadde en del symptomer like etter at egget festet seg, men rundt ikm begynte det å roe seg..
Nå er det kun ømme/såre nippler, konstant sulten, veldig trøtt, og tidvis halsbrann. Nyter stillheten før kvalmen nok melder sin ankomst om noen uker:meh:
 
Her også! Holder på å sovne når jeg sitter i møter på jobb.. lenge siden jeg har kjent på det! :sleep002 Må helst ha powernap etter jobb for å holde ut hele kvelden :schocked028
La meg i senga for å se TV kvart over 9, våknet 01.00 og husker ikke å ha sett noe av det jeg satte på :sleep011 opp å tisse og tilbake i seng for å sovne like fort igjen :)
 
Jeg er helt håpløst trøtt... gjesper hele dagen lang :p og merker jeg er veldig oppblåst i magen! Men ellers er jeg normal, haha :D
 
Er så syyykt oppblåst om dagen! Ser jo gravid ut allerede.. flere som strever med dette? :sour:


Ja, veldig oppblåst.. jeg er jo lubben fra før av, men nå ser jeg enda større ut, haha! Så håper jeg får på arbeids buksa seinere i dag..hvis ikke blir d en jeg faktisk får på....
 
4+0 og i dag kom reisesykefølelsen. Hadde helt glemt den fra sist...
 
Har i hele uka vært skikkelig trøtt, sovner etter jobb. Får ikke i meg mat, så er en smule kvalm men kaster ikke opp :p har en del vondt i ryggen og får litt rastløse bein etter en aktiv dag. Kan bli veldig varm, og er egentlig bare i helt lykkerus :D
 
Det der med tissing om natten kan jeg ikke huske at startet så tidlig sist svangerskap.. Må jo opp 1-3 ganger hver natt allerede [emoji15] sovner heldigvis fort igjen [emoji28]
 
Har ømme bryster, en del mensmurringer, litt luft i magen og blir fortere andpusten enn før. Føler meg ikke gravid ennå [emoji1] Er 4+3 i dag [emoji173]️
 
Jeg hadde MA for et par mnd siden, og klarer derfor ikke å slippe løs jubelen selv om jeg har fått positiv test. Merker lite til graviditeten bortsett fra veldig slitne/vonde ben. Lårene føles som jeg har sprunget marathon.. noen andre som har det slik? Kan ikke se at andre har den type symptomer. Hadde det forrige graviditet også.
 
Back
Topp