Forhåpninger til i natt! *skuffende oppdatering*

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
I kveld har jeg hatt påfallende ubehagelige kynnere i påfallende regelmessighet :) Nå skal jeg hoppe tidlig i seng i tilfelle det er I NATT de ordntlige riene starter :D Jeg har masse nedpress og er helt "sprengt" der nede.... Jeg har hatt 2-3 tømminger per dag siste 2-3 dager! Det MÅ jo snart skje noe!

Guri som man overanalyserer ethvert tegn :P

*krysser fingrene*

hehe skjønner deg godt :-) krysser fingrene for at noe skjer i natt :-)

Det høres jo lovende ut, og det kan jo skje når som helst :) Kjenner selv etter en del for tiden, og jeg har enda ei stund igjen. Masse lykke til med forhåpningene i natt! :)

Lykke til :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Æsj.....:disgust

Alt som skjedde var flere omganger med små-ubehagelige kynnere utover natten som gjorde at jeg sov superdårlig! Lillebror var kjempeurolig i magen etter hver kynner, helt tydelig at han ikke satt pris på det!

Har fortsatt kynnere, men de er veldig svake...... jaja...... :coffee

Usj, så kjedelig da! Du får prøve å sysselsette deg med noe i dag slik at du ikke går å tenker på det, så kanskje det skjer noe til natten igjen ;)

Jaja, satse på noe tar seg opp i løpet av dagen da;) Du har ikke lyst å vaske vinduer da:P

Kjedelig det ikke ble mer, men kanskje gjorde det noe godt der nede likevel :) Vips er du i gang på skikkelig :)

Back
Topp