Forelsket i en 13 år eldre mann..

A

Aldersforskjell

Guest
Jeg har alltid sagt at alder er ingen hindring, men nå står jeg oppi dette selv. 13 år.. er det for mye?
Jeg nærmer meg 35 og han er 48.
Hva sier dere?
 
Om dere er på samme sted mentalt så er vel ikke alder noen hindring :)
 
Jeg synes at når man er over 30 så gjør ikke en så stor aldersforskjell noe :) ❤️
 
Min samboer er 8 år eldre enn meg, vi har vært sammen i snart 10 år.

Så lenge man er samme sted i livet og man er voksen ser ikke jeg noe problem med det :)

Lykke til :Heartred
 
I den aldersgruppen dere er nå, tror jeg ikke aldersforskjellen har mye å si. Når han blir eldre og pensjonerer seg har du gjerne 10-15 år igjen av arbeidslivet. Da kan det gjerne merkes mer både på hverdag og helse, men heller ikke da trenger det å bety noe. Lev i nuet - liker duvham og føler at dette kjennes rett ut, er det bare å «kjøre på» ;)
 
Kjør på. 13 år er ikke ille. Da jeg var singel, sa jeg "toppen 15 år mellom for min del". Jeg synes selv at 20 år begynner bli i grenseland, for da blir det litt der at man må gjette på 'er det pappan eller kjæresten hun går med' [emoji28]
Men altså. Føles det riktig for deg, så gå for det. Kjør på! :)
 
Alder er da bare ett tall :)
 
Jeg har alltid sagt at alder er ingen hindring, men nå står jeg oppi dette selv. 13 år.. er det for mye?
Jeg nærmer meg 35 og han er 48.
Hva sier dere?

Jeg synes ikke det er mye når den yngre parten er såpass voksen, men siden du tenker på det som et issue synes du kanskje egentlig ikke at det er greit? For hva andre synes spiller jo ingen rolle.
 
Kjør på! Ikke unormalt å at det er 13 år mellom dere, spesielt ikke når den yngste er over 30 :)
Er selv en god del år mellom meg og mannen, og folk reagerte da vi ble sammen, forståelig nok siden jeg bare var 16 år - men vi er gift og har det topp sammen, nå snart 10 år siden vi ble kjærester, så er dere mentalt på samme nivå, går det fint :)
 
Hadde ikke brydd meg. Jo eldre man blir jo mindre rolle spiller alderen allikevel
 
Det viktigste er kanskje: Er dere enige om barn/ikke barn? Du kan fremdeles få barn, mens han kanskje har eller ikke vil ha barn? Hvis ikke dette er noe problem ser jeg heller ikke noen grunn til at det ikke skal funke.
 
Mannen min er ti år eldre enn meg. Eksmannen min er fjorten år eldre enn meg.
 
Nå som jeg er 23 hadde 13 år blitt litt voldsomt da de er over 30 fortsatt for min del er ekstremt gamle ( :p ), men hadde ikke reagert på å være over 30 og sammen med en over 40 ;)
 
Back
Topp