Foreldreansvar..

Chiapjusk

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Jeg vet ikke om jeg vil ha delt foreldreansvar. Selvom både hun vi går i mekling til syns vi burde ha det, og bf ønsker det.. [8|]
Men jeg vet ikke. Jeg var så innstilt på å ha ALT ansvaret alene når han gav faen først, men nå som han vil være der for datteren sin, vet jeg ikke om jeg vil skrive under.. Jeg vet det bare går ut på at alt av bestemmelser må ha begges samtykke.. men likevel..

Har dere delt foreldre ansvar ?
Hvorfor / hvorfor ikke ?
 
jeg og bf har delt ansvar, skrev under feil plass på papiret.. det er det værste jeg har vært med på og skulle ønske det kun var meg som hadde ansvart.. nå er det bare stress for må ha hans uderskrift på absolutt alt, utroli mas å få han til å skrive under på et pass slik at jeg og lillemor kan reise til syden, så den ferien har jeg gitt opp.. ha ansvaret alene du, det er min mening.
 
Vi har delt foreldreansvar, og det er egentlig ikke mye pes. Det er ikke mye du trenger hans underskrift til. Men så har jeg en bf som vil være involvert....og da ble det riktig å ha delt foreldreansvar! [:)]
...så langt......[8D]
 
ORIGINAL: Snapsy

Vi har delt foreldreansvar, og det er egentlig ikke mye pes. Det er ikke mye du trenger hans underskrift til. Men så har jeg en bf som vil være involvert....og da ble det riktig å ha delt foreldreansvar! [:)]



Signerer denne.
Bendik er like mye sønnen til faren sin som han er sønnen min. Han har stilt opp for B bestandig, så å ta fra han retten til sin egen sønn er for meg utenkelig.
Nå var jeg sammen med PtB til B var 1 år og 7 mnd da, så det blir annerledes.
Nå er jeg av den oppfatning av at hvis faren vil ta ansvar for barnet sitt (og ikke er psykisk ustabil på noen måte), så bør han få lov til det.
 
Vi har delt. Og jeg angrer !!! Greit viss du har en bf som samarbeider. Men viss ikke så er det noe piss.
 
ORIGINAL: *yummymummy*

har også ansvaret alene. hvis ikke hadde jeg måttet hatt bf underskrift til alt sånn viktige ting, mht pass, bankkonto ect. 


skriver under på denne jeg=)
 
Ja, er så usikker, for han gav faen i hele meg og ungen sin frem til jeg var 7 mnd gravid. og da rakk jeg jo å bli veldig innstilt på å ha alt aleine..
 
Back
Topp