Forebygget du strekkmerker?

Gjorde ingenting. Fikk 2 merker og barn. Ett lite på hver hofte med eldste og en på hver side av navelen med yngste.
 
Kjøpte dyr krem som jeg skulle smøre med, men kastet opp av lukten [emoji23] endte opp med å smøre med spenol fordi jeg klødde. Fikk ingen strekkmerker på magen [emoji4] men fikk på innsiden av låret (der smurte jeg ikke)
 
Brukte ingen ting og fikk ingen strekk merker.
 
Jeg slet med svangerskapskløe og smurte meg morgen og noen ganger kveld. "Forebygget" mest med å tvinge meg selv til å ikke klø :hilarious: Jeg slapp unna strekkmerkene da.
 
To svangerskap, ikke smurt med noe som helst, ingen strekkmerker...
 
Som hun over sier, det er bare lureri. Ingen krem kan motvirke strekkmerker. :dance018
 
Nei.. :( Men var så stolt, ingen strekkmerker :D :D :D :D

Så kom alle uke 36 gitt...... Og da kom det mange.......
 
Nei.. :( Men var så stolt, ingen strekkmerker :D :D :D :D

Så kom alle uke 36 gitt...... Og da kom det mange.......

Det er som regel slik at de kommer sent, jeg fikk mine når riene starten med første, det var kjipt det[emoji23]
 
Det er som regel slik at de kommer sent, jeg fikk mine når riene starten med første, det var kjipt det[emoji23]
Oi.. heeelt på tampen, den er kjip :p ! Men det er litt fint også, et minne om hva man har gått gjennom :)
 
Det er som regel slik at de kommer sent, jeg fikk mine når riene starten med første, det var kjipt det[emoji23]
Oi.. heeelt på tampen, den er kjip :p ! Men det er litt fint også, et minne om hva man har gått gjennom :)
 
Oi.. heeelt på tampen, den er kjip :p ! Men det er litt fint også, et minne om hva man har gått gjennom :)

For å si det slik, jeg var døds stolt på vei inn på sykehuset, null strekkmerker[emoji23] ikke fult så stolt på vei hjem med tigermage[emoji23]
 
Det er som regel slik at de kommer sent, jeg fikk mine når riene starten med første, det var kjipt det[emoji23]

Shit så kjipt det må føles [emoji28]
Jeg har heller ingen.... men her ble det KS, husker jeg lå på operasjonsbordet og tenkte «faen ass, ikke et eneste strekkmerke, men et jævla arr fra øst til vest ja.....» [emoji28]
 
Shit så kjipt det må føles [emoji28]
Jeg har heller ingen.... men her ble det KS, husker jeg lå på operasjonsbordet og tenkte «faen ass, ikke et eneste strekkmerke, men et jævla arr fra øst til vest ja.....» [emoji28]

Ble ks med de to neste, ikke pga strekkmerker altså men tenkte jo ta ken at jeg sikkert slapp unna enda flere merker takket være ks[emoji23]
 
For å si det slik, jeg var døds stolt på vei inn på sykehuset, null strekkmerker[emoji23] ikke fult så stolt på vei hjem med tigermage[emoji23]
Hehe. Nei, og her hang den i tillegg! Gikk fra fit til.. fat? Vil ikke bort heller, gitt!
 
Back
Topp