Fordel og ulempe med tette barn?

Hønemor <3

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Jeg er så verpesjuk om dagen!! Har så lyst på en til baby <3
Lurer på om det er noen her inne som har erfaring med tette barn?

Fordeler og ulemper? :)
 
Jeg har også baby som hadde termin i desember i fjor❤️ jeg ønsker tette fordi jeg ser verdien i å ha et nært søsken☺️

Jeg og mannen har fått snakket litt sammen. Han har snakka med venner og fått høre at det er kjempe slitsomt med to små. Det hadde visst skremt han litt. Nå har vi fått snakket ut og blitt enige om å vente til sommer i neste år før vi begynner prøvingen ☺️
Hadde egentlig lyst til å få baby nr. 3 enda tettere, men vil også at mannen skal ha lyst.. Derfor venter vi litt :)

Du venter din andre i juli? :D <3
 
Jeg og mannen har fått snakket litt sammen. Han har snakka med venner og fått høre at det er kjempe slitsomt med to små. Det hadde visst skremt han litt. Nå har vi fått snakket ut og blitt enige om å vente til sommer i neste år før vi begynner prøvingen ☺️
Hadde egentlig lyst til å få baby nr. 3 enda tettere, men vil også at mannen skal ha lyst.. Derfor venter vi litt :)

Du venter din andre i juli? :D <3

Lurt å være enige om når ja☺️ jeg venter min andre ja☺️ er du i desembermødregruppa?☺️
 
Det er slitsomt ja, det er det! Det er nok en bakdel. De har en lekekamerat men samtidig blir det mye krangling når de er tette også. Men når de blir voksne er det veldig kjekt for da går man gjerne gjennom de samme fasene samtidig og får jevngamle barn ;)
 
Det er under ett år mellom meg og min lillebror. Det har vært fantastisk kjekt å vokse opp med et så nært søsken! :) litt utfordrende i ungdomsårene, men det gikk for over.
 
Back
Topp