Forberedelser til innsett

Jeg tok babyklister ved innsett i naturlig syklus. Om det hadde effekt vet jeg ikke, men jeg ble gravid (34+4 i dag).
Brukte ikke babyklister på ferskforsøket som ble negativt.

Vet at babyklister er omdiskutert. Men det spørs om jeg tørr la være... Satser alt på at det går veien denne gangen! ;)

Gratulerer så mye med graviditet og baby som snart er her!!! :)
 
Jeg har hatt mange innsett, og blitt gravid to ganger. De gangene jeg ble gravid, hadde jeg akupunktur i tida før og etter forsøk, og jeg tok babyklister. Tilfeldig? Kanskje. Skader uansett ikke ;)
 
Hva koster scratching? Kanskje ulikt på de ulike klinikkene. :)
 
Hva koster scratching? Kanskje ulikt på de ulike klinikkene. :)
Trenger ikke utføres hos klinikken :)

Jeg gjorde det hos min offentlige gyn. Betalte standard egenandel, kan det ha vært 250-300 kroner tro? Noe sånt.
 
Hva koster scratching? Kanskje ulikt på de ulike klinikkene. :)

Betalte 980,- hos gynekologen på Oslo City Legesenter. Privarklinikkene tar grovt betalt for sånne ting :(
 
Trenger ikke utføres hos klinikken :)

Jeg gjorde det hos min offentlige gyn. Betalte standard egenandel, kan det ha vært 250-300 kroner tro? Noe sånt.

Egenandel er vel 345 kr, men det hadde vært supert, men jeg har ikke egentlig noen offentlig gyn, kun vært sendt rundt på sykehusene og akkurat nå går vi privat på Fertilitetssenteret i påvente av Porsgrunn. Hmm...
 
Betalte 980,- hos gynekologen på Oslo City Legesenter. Privarklinikkene tar grovt betalt for sånne ting :(

Det er billigere enn privat her jeg bor. :bag: Får høre hva det koster på Fertilitetssenteret. :confused:
 
Egenandel er vel 345 kr, men det hadde vært supert, men jeg har ikke egentlig noen offentlig gyn, kun vært sendt rundt på sykehusene og akkurat nå går vi privat på Fertilitetssenteret i påvente av Porsgrunn. Hmm...
Kjedelig da. Jeg ble utredet hos offentlig gyn, før jeg kom til Porsgrunn. Så har hatt alt av oppfølging og kontroller hos gyn.
 
Det er billigere enn privat her jeg bor. :bag: Får høre hva det koster på Fertilitetssenteret. :confused:

Ja, det er det billigste jeg har funnet det hvertfall! Mener jeg fant en privatklinikk som skulle ha 4500 for samme behandling.... Dessuten så er gynekologen der hyggelig og effektiv, så hvis du skal til Oslo for scratching så anbefaler jeg henne :)
 
Ja, det er det billigste jeg har funnet det hvertfall! Mener jeg fant en privatklinikk som skulle ha 4500 for samme behandling.... Dessuten så er gynekologen der hyggelig og effektiv, så hvis du skal til Oslo for scratching så anbefaler jeg henne :)

Ja, det var sånne priser jeg fant og. :shifty: Takk for tipset, jeg får vurdere litt hva jeg gjør. Tur til Oslo tar litt tid. :shy:
 
Kjedelig da. Jeg ble utredet hos offentlig gyn, før jeg kom til Porsgrunn. Så har hatt alt av oppfølging og kontroller hos gyn.

Jeg ble utredet på lokalt sykehus, så de henviste videre til OUS, og da er jeg jo utskrevet fra dem sånn egentlig. Så egen gyn har jeg aldri hatt selv om jeg har vært hos noen hundre føles det ut som. :hilarious:
 
Back
Topp