For svak stigning HCG?

K-40269723

Første møte med forumet
Testet svak positiv 11DPO. Fikk 1-2 gravid på Clear blue Digital 12DPO. 15DPO(i dag) er test strek fremdeles ikke like sterk som kontroll strek. Er det noen som har opplevd lignende og det gikk bra med svangerskapet?
 

Vedlegg

  • IMG_1539.jpeg
    IMG_1539.jpeg
    797,7 KB · Visninger: 104
Det er ikke vanlig at teststrek er like sterk som kontrollstreken så tidlig som 15 dpo :happy: hcg skal dobles med ca 48 timer, så se heller på testene dine annenhver dag at de har økt. Og det ser også veldig fint ut :happy:
 
Takk for svar!
Testet i dag morges på 1.urin, testen ser ut svakere enn i går. Ble kjempe lei meg :( tok en ny test 3 timer senere, den ser sterkere ut.
Jeg mistet i MA i juni i fjor, så er livredd for at skjer/skal skje igjen.

Do to nederste er tatt i dag (16DPO). Den svakere er på 1.urin, den andre 3 timer senere.

Håper at det har naturlig forklaring annen enn at det jeg kommer til å miste :(
IMG_1541.jpeg
 
Dette er min, 15DPO med tvillinger. Ikke supersterk den heller. Er 22+2 i dag, og alt ser bra ut :Heartred (Har to MA og en SA bak meg siste året).

Synes dine har flott stigning, og den ene svakere kan godt være test med dårligere fargestoff, eller mer utvannet urin.
IMG_1245.jpeg
 
Takk for svar!
Testet i dag morges på 1.urin, testen ser ut svakere enn i går. Ble kjempe lei meg :( tok en ny test 3 timer senere, den ser sterkere ut.
Jeg mistet i MA i juni i fjor, så er livredd for at skjer/skal skje igjen.

Do to nederste er tatt i dag (16DPO). Den svakere er på 1.urin, den andre 3 timer senere.

Håper at det har naturlig forklaring annen enn at det jeg kommer til å miste :(
Vis vedlegget 425166
Det er nok helt normale forandringen,
-det kan være konsentrasjonen på urinen din
-noen tester sterkere på urin nr.2 enn nr 1
-fargestoffet i testen

Disse testene er jo egentlig ikke laget for at vi testetøser skal måle stigning med de :wacky:
Syns testene dine ser kjempe fine ut! :love7
 
Noen av testene fra makesure er veldig dårlige nå om dagen. Jeg var 100% sikker på kjemisk grunnet dårlig stigning, men blodprøver viser fin stigning!

Legger ved bilde av mine tester. Blodprøver viste økning fra 307 til 834 på 2 dager, noe som er kjempe fint! Men testene viser ikke stigning..
 

Vedlegg

  • A1D3D83F-3DF1-4A87-8409-0CADB6E714A8.jpeg
    A1D3D83F-3DF1-4A87-8409-0CADB6E714A8.jpeg
    542,2 KB · Visninger: 46
Takk for svar!
Testet i dag morges på 1.urin, testen ser ut svakere enn i går. Ble kjempe lei meg :( tok en ny test 3 timer senere, den ser sterkere ut.
Jeg mistet i MA i juni i fjor, så er livredd for at skjer/skal skje igjen.

Do to nederste er tatt i dag (16DPO). Den svakere er på 1.urin, den andre 3 timer senere.

Håper at det har naturlig forklaring annen enn at det jeg kommer til å miste :(
Vis vedlegget 425166
Jeg opplevde svakere tester i fjor og var sikker på jeg mistet, men plutselig snudde det igjen! De to svake er tatt på mye mer konsentrert urin enn siste og vi fant aldri noe logisk grunn for hvorfor de var svakere. Men selv med skremmende tester og senere skumle blødninger gikk alt bra og minste lillesøster er nå 2 mnd:love017

Hvordan går det med deg?:Heartred Håper det bare er helt uskyldig og spiren klamrer seg fast:smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • Polish_20230224_110247588.jpg
    Polish_20230224_110247588.jpg
    1,5 MB · Visninger: 41
Slenger meg på denne.. første test 15 jan er 12 dpo og testen tatt i dag er 18 dpo. Ble svakere i går for så å bli sterkere i dag, men ikke sterkere enn for 2 dager siden. Målte hcg på fredag og den var kun 107. Skal ta ny i morgen, men er stygt redd dette er kjemisk og/eller EXU.

Ps: vet dpo for er fryseforsøk.

Noen tanker?
Den siste er andre test fra i dag 21 jan / 18 dpo og ser kanskje litt sterkere ut fordi den fortsatt er fuktig?
 

Vedlegg

  • IMG_0149.jpeg
    IMG_0149.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 59
Slenger meg på denne.. første test 15 jan er 12 dpo og testen tatt i dag er 18 dpo. Ble svakere i går for så å bli sterkere i dag, men ikke sterkere enn for 2 dager siden. Målte hcg på fredag og den var kun 107. Skal ta ny i morgen, men er stygt redd dette er kjemisk og/eller EXU.

Ps: vet dpo for er fryseforsøk.

Noen tanker?
Den siste er andre test fra i dag 21 jan / 18 dpo og ser kanskje litt sterkere ut fordi den fortsatt er fuktig?
Kan du ta nytt bilde med kun 1 test pr dag? Litt enklere å se da:joyful:
 

Vedlegg

  • IMG_0151.jpeg
    IMG_0151.jpeg
    799,1 KB · Visninger: 42
  • IMG_0152.jpeg
    IMG_0152.jpeg
    741,8 KB · Visninger: 42
Jeg hadde HCG på 69 16 dpo, 18 dpo var den 143. Fikk beskjed om at jeg måtte forberede meg på at det kanskje ikke kom til å gå bra med så lav HCG. Men er nå i uke 21 og alt har sett fint ut så langt :)
 
Jeg hadde HCG på 69 16 dpo, 18 dpo var den 143. Fikk beskjed om at jeg måtte forberede meg på at det kanskje ikke kom til å gå bra med så lav HCG. Men er nå i uke 21 og alt har sett fint ut så langt :)
For en merkelig beskjed å gi, HCG’en din var jo helt innafor :smiley-bounce012
 
Back
Topp