For ett Ett år siden

Mamman til Carina

Glad i forumet
Hadde jeg egentlig termin men lille prinsessen kom 23 mai tenker på henne hver dag vet hun har det bra der hun er men jeg savner henne fryktelig for det. Klarer å leve med savnet nå hatt tatt tid er ikke like vanskelig å snakke om det som skjedde den gang og nå har vi en liten tulle på vei igjen det har vært mange redselsfulle uker mennå er jeg over uke 25 og det ser ut til at alt skal gå bra denne gangen. Jeg er glad vi ventet så lenge med å bli gravide igjen ellers tror jeg det hadde blitt verre å takle.Jeg har vært utrolig redd men klarer å slappe litt mer av nå og det er deilig. Lille Ida Helena vil altid være savnet og hun bæres i våre hjerter.
 
Utrolig trist å høre[:(].
 
Lykke til med dette svangerskapet og alt går sikkert bra denne gangen.
 
[:(]
 
Hei
 
Godt å høre at du har det bra. Jeg håper ikke det tar så lang tid før vi blir gravide igjen, men jeg vet i hvert fall litt hvordan du har det. Tenker det må være rimelig nervøst å være gravid igjen etter å ha mistet, men vi får veldig tett oppfølging neste gang vi. Og det har vel du og?
 
Klem!
 
Jeg er så glad for at du har passert din"magiske grense" i svsk nå,nå kan du liksom slippe angsten litt og kose deg med magen og tenke fremover[:)]Som du vet har jeg vært der to ganger,men endelig fikk jeg en gutt for snart 3 mnd siden[;)]Denne gangen skal alt gå bra for deg også,jeg ønsker meg indelig at dette skal gå bra for dere,og at dere får ei nydelig snuppe å stelle for[;)]Det fortjener dere virkeligJeg tenker masse på dere,og skjønner alt for godt frustrasjonen,men denne gangen skal alt gå bra[:)]og lille Ida Helena vil alltid ha ett spesiell plass i deres hjerter,og er en del av deres familie,akuratt som Alexander og Robin er for oss
 
Back
Topp