For dere som må reise (fly) for ivf

Minnie89

Elsker forumet
*Aprilbaby 2018*
Hvor lange opphold må jeg regne med? Vi hører til i Tromsø, og det er dyrt å reise dit. Så har skjønt det sånn at vi/jeg ikke får reise hjem mellom uttak og innsett. Men så leser jeg om flere som er over ei uke på hotell, fra ul til innsett. Kan dette stemme? [emoji15]
 
Lurer på det samme! [emoji849][emoji4]
 
Hvor lange opphold må jeg regne med? Vi hører til i Tromsø, og det er dyrt å reise dit. Så har skjønt det sånn at vi/jeg ikke får reise hjem mellom uttak og innsett. Men så leser jeg om flere som er over ei uke på hotell, fra ul til innsett. Kan dette stemme? [emoji15]

Hei! Jeg må ikke fly, men veit det først er litt forskjellig fra person til person hvor lang tid det er mellom UL og uttak, alt ettersom hvor store eggposene er! Du har ikke mulighet til å ta UL der du bor!? Veit at det er noen som kan det.. mellom uttak og innsett er det vanligvis 2 dager! Jeg hadde UL på en torsdag, uttak tirsdagen etter og innsett torsdag etter uttak!
 
Hei! Jeg må ikke fly, men veit det først er litt forskjellig fra person til person hvor lang tid det er mellom UL og uttak, alt ettersom hvor store eggposene er! Du har ikke mulighet til å ta UL der du bor!? Veit at det er noen som kan det.. mellom uttak og innsett er det vanligvis 2 dager! Jeg hadde UL på en torsdag, uttak tirsdagen etter og innsett torsdag etter uttak!

Hei :) takk for svar! Glemte faktisk spørre dem idag [emoji21] men satser på at jeg kan ta ul her [emoji5] skulle få mer info hos dem når jeg skal på kontroll 02.05. Men det er jo så lenge til [emoji28]
 
Lurer på det samme! [emoji849][emoji4]

Snakka med unn og pasientreiser. Pasientreiser vurderer hva som er mest kostbart av hotell og fly tur retur. Men dersom vi feks skal ha ul annahver dag, så må vi mest sannsynlig være der. Men for meg kommer 17 mai midt i, og da mente unn at vi sikkert fikk reise hjem mellom hver runde :) det kom også an på flyplassavgiften på de flyplassene man skal til og fra. Er vel kun flyplassavgift pasientreiser betaler da kanskje [emoji5]
 
Back
Topp