For aller første gang

Jeg kjenner bevegelser på samme sted som deg[emoji5] Det er ganske kult å sammenligne bevegelser nå kontra hvordan de var for noen uker tilbake. Man merker at de har blitt større. Det er så koselig [emoji5]
 
30+5
I dag fikk vi endelig tak i stellebordet vi har ønsket oss! Ikea har vært tomme i evigheter så ble veldig glad når mannen hadde fått tak i og skrudd det opp før jeg kom hjem fra jobb! :love017 Er så kjekt å ha plass til badebaljen nederst og liker at det er kanter rundt hele så det er trygt for lille frøken og ligge der, og at det er laget av tre :)
Så da var den siste store tingen i hus og det er kun småtteri igjen. Nå gleder jeg meg bare mer og mer til hun skal komme å bruke det! :happy093

IMG_3993.JPG
 
Jeg kjenner bevegelser på samme sted som deg[emoji5] Det er ganske kult å sammenligne bevegelser nå kontra hvordan de var for noen uker tilbake. Man merker at de har blitt større. Det er så koselig [emoji5]
Ja ikke sant! Og siste uka har jeg kjent godt at hun hikker også:love017 så koselig! Hun gjemmer seg fortsatt litt når mannen kjenner men han får ofte kjent noe likevel:happy:
 
Så stas å ha fått på plass stellebord og så deilig at det bare er småtteri igjen :) Da er det bare å kose seg med rugingen! Når begynner du permisjon?
 
Ja ikke sant! Og siste uka har jeg kjent godt at hun hikker også:love017 så koselig! Hun gjemmer seg fortsatt litt når mannen kjenner men han får ofte kjent noe likevel:happy:

Hehe, det gjør hun her også. [emoji23]

Så fint stellebord’[emoji2] så veldig praktisk ut[emoji106] herlig å få sånne ting på plass [emoji5]
 
Så stas å ha fått på plass stellebord og så deilig at det bare er småtteri igjen :) Da er det bare å kose seg med rugingen! Når begynner du permisjon?
Ja det kjennes veldig godt :) målet var å bli klar med det meste før desember og det har vi klart :) permisjonen begynner i juleferien så skal i utgangspunktet jobbe til og med 22. desember.
 
IMG_3996.PNG
Ny uke! :) Neste uke er det bare to mnd til termin!
Vært en tung uke kroppslig sett så i går måtte jeg krype til korset og snakke med ledern min på jobb. Hun var heldigvis veldig forståelsesfull og vi ble enige om at jeg skal dra hjem rett etter undervisning to dager i uka så ikke det blir så lange dager. Hvis ikke det hjelper må jeg vurdere en gradert sykemelding eller en dag fri i uka el. Bekkenet er ikke på lag og halebeinet verker nå nesten hele dagen. Er også helt tom når jeg kommer hjem, og egentlig allerede når jeg er ferdig med undervisning og vil ikke gå på en smell heller. Men vil egentlig ikke være borte fra jobb, trives så godt! men kjenner jo at kroppen sier ifra for å si det sånn! Så det var dagens syting. .
Men jeg fikk hvertfall dratt meg på gravidyoga i dag så det var veldig godt og i morgen er det jo allerede helg igjen! :)
 
Vis vedlegget 235946
Ny uke! :) Neste uke er det bare to mnd til termin!
Vært en tung uke kroppslig sett så i går måtte jeg krype til korset og snakke med ledern min på jobb. Hun var heldigvis veldig forståelsesfull og vi ble enige om at jeg skal dra hjem rett etter undervisning to dager i uka så ikke det blir så lange dager. Hvis ikke det hjelper må jeg vurdere en gradert sykemelding eller en dag fri i uka el. Bekkenet er ikke på lag og halebeinet verker nå nesten hele dagen. Er også helt tom når jeg kommer hjem, og egentlig allerede når jeg er ferdig med undervisning og vil ikke gå på en smell heller. Men vil egentlig ikke være borte fra jobb, trives så godt! men kjenner jo at kroppen sier ifra for å si det sånn! Så det var dagens syting. .
Men jeg fikk hvertfall dratt meg på gravidyoga i dag så det var veldig godt og i morgen er det jo allerede helg igjen! :)

Så bra du får tatt litt hensyn nå som det er litt tungt. Bra du lytter til kroppen[emoji173]️ du er 10 dager bak meg bare. Vi kan jo faktisk føde på samme dag [emoji2] ikke lenge til nå altså!
Haha, det var ikke så mye syting det da[emoji5]

Har også begynt med gravidyoga nå og trives godt!

God helg til deg![emoji173]️[emoji2]
 
31+2
I går fikk jeg hentet babyboxen fra apotek 1bog kjøpt meg to ammesingletter som går rett i fødebagwn. I dag lagde jeg siste liste over hva vi mangler frem mot termin, og hva vi skal ønske oss til jul :) Redenyggingen fortsetter og i dag fikk jeg endelig litt ork til å rydde litt her hjemme og gikk gjennom hele klesskapet og sorterte ut en hel del som kan gis til fretex. Ble en times lur etterpå, og nå venter jeg på at mannen kommer hjem fra jobb om en times tid.
Og jeg gleder meg så sykt til jul! :woot: Har bare lyst til å finne frem jul og adventspynten med en gang:D
 
Så bra du får tatt litt hensyn nå som det er litt tungt. Bra du lytter til kroppen[emoji173]️ du er 10 dager bak meg bare. Vi kan jo faktisk føde på samme dag [emoji2] ikke lenge til nå altså!
Haha, det var ikke så mye syting det da[emoji5]

Har også begynt med gravidyoga nå og trives godt!

God helg til deg![emoji173]️[emoji2]
Så gøy at du og trives med yoga :) veldig godt med litt pustepause i løpet av uka!

Tenk om vi får på samme dag da! Det hadde jo vært koselig :happy: merker jeg er veldig spent på om jeg kommer til å gå over termin eller føde før. Svigerinna mi har fremdeles ikke født og blir satt i gang i morgen!

God helg til deg og :)
 
31+5
I dag er det 2 mnd til termin!:woot:
38 dager til permisjon og juleferie og i morgen er det kontroll hos jordmor.
Vi har også bestilt oss 3D ul i morgen så gleder meg masse og er veldig spent på å få hilse på vår lille frøken igjen:Heartred
Og vi fikk endelig vite at jeg har blitt tante til en nydelig gutt:Heartblue gleder meg sånn til å hilse på:love017
 
32+1
Ny uke og 58 dager til termin!
35 dager til permisjon og juleferie.
På onsdag var vi på 3D ul og kontroll hos jordmor og alt stod bra til med vår lille frøken :love017
Hode og vekt var litt under snittet men godt innenfor normalen og hun ble estimert til mellom 3300 og 3400 ved termin. Og han sa hun hadde masse hår så det skal bli moro å se:D
Hjertet slo fint og jevnt og hun ligger i hodeleie og jordmor mener hun kan ha festet seg. Hun mistenkte og at jeg har begynnende bekkenlåsning, noe som ikke er så gøy så jeg må finne meg en naprapat el i løpet av neste uke. Verker mye om dagen i symfyse, lyske og halebein og til tider bak i rumpe/lår. Vært veldig sliten etter jobb denne uka så har ikke fått svømt eller vært med på yoga. Vurderer sykemelding en dag i uka men samtidig så hoper det seg opp med ting jeg da må ta igjen de andre dagene så har ikke funnet noen løsning enda.
Men nå er det helg da! Og mannen har fri hele helga så da skal vi tre kose oss:joyful:
 
Back
Topp